Ajankohtaista

30.11.2020 | Ostosympäristö, Uutiset, Liikenneympäristö, Kaupunkiympäristö, Kuluttajakäyttäytyminen

Tilannekatsaus 30.11.2020: Ulkomainonnan tavoittavuudet

Koronaviruksen (COVID-19) aiheuttama poikkeustilanne vaikuttaa ihmisten liikkumiseen. Voimakkaimmin muutos ja matkustajamäärien väheneminen näkyy julkisessa liikenteessä, jossa tartuntojen ehkäiseminen vaatii äärimmäistä varovaisuutta. Vaikutukset..
Lue lisää

18.11.2020 | Yhteistyö, Kaupunkiympäristö, Tasa-arvo, Oikeudenmukaisuus, Sosiaalinen näkökulma, Vastuullisuus

Yhteistyökampanja naisrauhan puolesta

Clear Channel tarjosi pro bono -näkyvyyttä UN Women Suomen tärkeälle kampanjalle tasa-arvon, turvallisuuden ja naisrauhan puolesta. Olemme kiitollisia siitä, että ToinenPHD lähestyi meitä tämän yhteiskunnallisesti merkittävän aiheen tiimoilta, sillä..
Lue lisää

11.11.2020 | Digitaalinen, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia

Upeita uutuuksia kauppakeskusmedian verkostossamme

Kauppakeskusmedian verkostomme on jälleen laajentunut uusilla Shopping Digital ja Shopping Wall -sarjojen mainospinnoilla. Mukana nyt myös Savonlinna uutena kaupunkina.
Lue lisää

11.11.2020 | Digitaalinen, Erikoistoteutus, Isot Digit, Kauppakeskusmedia

The Wall Reborn − Suomen ikonisin mainospinta uudistuu

Helsingin sydämeen saapui vuonna 2012 digitaalisen ulkomainonnan kruununjalokivi, The Wall. Narinkkatorilla ohikulkijoita jo vuosia ihastuttanut ikoninen mainospinta oli saapuessaan Pohjoismaiden suurin. Nyt The Wall tuodaan 2020-luvulle.
Lue lisää

9.11.2020 | Rekrytointi

Haemme harjoittelijoita ulkomainonnan markkinointiin, myyntiin sekä tuotetiimiin

Clear Channel Suomi Oy on valtakunnallinen ulkomainosyhtiö ja osa globaalia Clear Channel Outdoor -konsernia. Mainosratkaisumme tavoittavat halutun kohderyhmän niin valtakunnallisesti kuin paikallisesti. Mainoslaiteverkostot sijaitsevat kaupunkien..
Lue lisää

4.11.2020 | Uutiset, Tutkimus, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Kuluttajakäyttäytyminen

Näin suomalaiset liikkuvat nyt ja vuonna 2021 − tieliikenteessä ja kaupoissa riittää väkeä

Suomalaiset käyvät säännöllisesti ruokakaupoissa ja liikkuvat ahkerasti autoillaan tieliikenteessä korona-aikanakin. Kaupunkiliikenteessä jalankulun lisäksi polkupyörä kulkupelinä on kasvattanut suosiotaan. Nämä seikat selviävät Kantarin toteuttamasta..
Lue lisää

26.10.2020 | Airport, Media, Dynaaminen, B2B, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Mainonnan toimivuus, Kuluttajakäyttäytyminen

Kuinka Heartbeats-konseptimme toimii?

Uusi dataan perustuva Heartbeats-konseptimme mahdollistaa mainosviestien aiempaa älykkäämmän kohdentamisen Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Nämä kohderyhmiin tarkennetut, mainosympäristön innovatiivisuuden huomioivat ratkaisut tarjoavat mainostajille..
Lue lisää

26.10.2020 | Airport, Uutiset, Media, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys

Clear Channelin Heartbeats-konsepti nostaa kohdennetun mainonnan vaikuttavuuden täysin uudelle tasolle lentoasemalla

Clear Channel Suomi on kehittänyt uudenlaisen dataan perustuvan mainonnan mallin, joka mahdollistaa mainosviestien aiempaa älykkäämmän kohdentamisen Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Viestejä voidaan kohdentaa saapuvien ja lähtevien matkustajien kulkureittien..
Lue lisää

13.10.2020 | Rekrytointi

Haemme markkinointisuunnittelijaa vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen

Clear Channel Suomi Oy on valtakunnallinen ulkomainosyhtiö ja osa globaalia Clear Channel Outdoor -konsernia. Mainosratkaisumme tavoittavat halutun kohderyhmän niin valtakunnallisesti kuin paikallisesti. Mainoslaiteverkostot sijaitsevat kaupunkien..
Lue lisää

9.10.2020 | Uutiset, Ympäristövastuu, Vastuullisuus

Clear Channel on sitoutunut vihreämpiin valintoihin toiminnassaan

WWF Suomi suoritti syyskuussa Green Office -auditoinnin toimistollamme ja tarkastus oli menestys osaltamme. Olemme Green Office -sertifioitu yritys seuraavatkin kolme vuotta. Meillä on ollut kunnia kantaa Green Office -sertifikaattia jo vuodesta 2010.
Lue lisää