Ajankohtaista

26.4.2019 | Digitaalinen, FMCG, Ostoympäristö, Uutiset

KESÄ, MIKÄ IHANA TEKOSYY!

NÄY ISOSTI SIELLÄ MISSÄ OSTOPÄÄTÖKSET SYNTYVÄT.

Lue lisää

18.4.2019 | Uutiset, Liikenne, Jättitaulut

MOOTTORITIE ON KUUMA!

 NÄY ISOSTI SIELLÄ MISSÄ SUOMALAISET LIIKKUVAT.

Lue lisää

11.4.2019 | Digitaalinen, Uutiset, Kaupunkiympäristö

KESÄ ON IHMISEN PARASTA AIKAA!

NÄY ISOSTI SIELLÄ MISSÄ SUOMALAISET VIIHTYVÄT.

Lue lisää

9.4.2019 | Digitaalinen, smart city, Kaupunkiympäristö

Keltainen on kevään merkki, sillä kaupunkipyörät ovat taas täällä

Smart City -ajattelu on mullistanut tavan tehdä ulkomainontaa

Lue lisää

8.4.2019 | Rekrytointi

Työharjoittelupaikka ulkomainonnan markkinoinnissa ja tuotekehityksessä

Clear Channel on Helsingin Siltasaaressa toimiva arvostettu ulkomainontayritys, joka kuuluu kansainväliseen Clear Channel Communications -konserniin. Olemme kasvaneet ja kehittyneet voimakkaasti viime vuosina. Meille tunnusomaista on kehittää ja kokeilla..

Lue lisää

1.4.2019 | Digitaalinen, Dynaaminen, Yhteistyö

Innovatiiviset ulkomainostoteutukset kiinnostivat NextM-tapahtumassa

Clear Channel toi markkinoinnin ja teknologian suurtapahtumaan näkemyksiään tulevaisuuden digitaalisesta ulkomainonnasta.

Lue lisää

1.4.2019 | Media, Yhteistyö, Tutkimus, smart city

Big data tehostaa mainonnan kohdistamista: ”Oikein kohdistettu mainonta lisää myyntiä”

Clear Channel osallistuu hankkeeseen, jossa big datan avulla edistetään suomalaisten B2B-yritysten osaamista ja kansainvälistä kilpailukykyä.

Lue lisää

27.3.2019 | Digitaalinen, Uutiset, Media, smart city

Digitaaliset mainospinnat tekevät smart cityn eli älykkään kaupungin: ”Mainonta mahdollistaa upeita palveluja”

 

Mainonta on mahdollistanut kaupunkipyörät, ympäri vuorokauden auki olevat pakettikioskit ja mainosrahoitteiset sähköautojen latauspisteet. Digitaalisen ulkomainonnan avulla kaupunkeihin pystytään kehittämään älykkäitä ratkaisuja, jotka eivät muuten..
Lue lisää

21.3.2019 | Rekrytointi, Uutiset

Clear Channelin markkinointiorganisaatio vahvistuu tutkimusasiantuntijalla

Clear Channel Suomi Oy on vahvistanut markkinointiorganisaatiotaan nimittämällä Sara Helmisen vastaamaan yhtiön tutkimuksesta sekä analytiikasta. Helminen aloitti Clear Channelin palveluksessa 4.3.2019. Helmisen titteli on Brand & Insight Manager, ja hän..

Lue lisää

18.3.2019 | Digitaalinen, Uutiset, Dynaaminen, Liikenne

Tuplasti näyttävyyttä suomen vilkkaimmalla rautatieasemalla

The Grand Central Double tavoittaa entistä tehokkaammin 1,2 miljoonaa kontaktia viikoittain

Lue lisää