Ajankohtaista

30.6.2020 | Ostoympäristö, Uutiset, Liikenne, Liikenneympäristö, Kaupunkiympäristö, Kuluttajakäyttäytyminen

Tilannekatsaus 30.6.2020: Ulkomainonnan tavoittavuudet

Koronaviruksen (COVID-19) aiheuttama poikkeustilanne vaikuttaa ihmisten liikkumiseen. Voimakkaimmin muutos ja matkustajamäärien väheneminen näkyy julkisessa liikenteessä, jossa tartuntojen ehkäiseminen vaatii äärimmäistä varovaisuutta. Vaikutukset..
Lue lisää

22.6.2020 | Digitaalinen, Kauppakeskusmedia, Ostoympäristö

Uutuuksia kauppakeskusmedian verkostossa

Upea ja kattava kauppakeskusmediamme on kevään mittaan jälleen kasvanut uusilla kauppakeskuksilla. Lisäksi uusia, näyttäviä mainosnäyttöjä on nyt useissa verkostomme kohteissa. Ja paljon uutuuksia on vielä tulossa syksyllä.
Lue lisää

9.6.2020 | Digitaalinen, POS, Ostoympäristö

Store Digital – Tuloksellista ja tehokasta mainontaa

  Aurinkoinen sää on saanut ihmiset liikkeelle. S-ryhmän tietojen mukaan asiointikerrat myymälöissä ovat tihentyneet ja Prismoissa asiakasomistajien käynnit ovat kasvaneet +13 %. Kesän kynnyksellä erityisesti vaatteet ja kosmetiikka kiinnostavat asiakkaita...
Lue lisää

5.6.2020 | Digitaalinen, Liikenneympäristö, Liikenne- ja paikallisratkaisut

Tavoita ja vaikuta Jyväskylän Matkakeskuksessa

Ulkomainosverkostomme laajenee uusilla upeilla LED-näytöillä, jotka löytyvät nyt Jyväskylän Matkakeskuksesta. Tämä kahden suuren vaakanäytön kokonaisuus kyllä huomataan!
Lue lisää

25.5.2020 | Ostoympäristö, Liikenne, Kaupunkiympäristö, Inspiraatio, Kuluttajakäyttäytyminen

Mitä voimme odottaa kesältä 2020?

Tuleva kesä tuo tullessaan positiivisia tuulahduksia. Yritykset ja toimialat avaavat jälleen toimintaansa ja suomalaisten kulutus on hyvää vauhtia toipumassa. Yhteiskunnan avautuessa uuteen normaaliin kuluttajat aikovat lisätä rahankäyttöään erityisesti..
Lue lisää

19.5.2020 | Digitaalinen, POS, FMCG, Ostoympäristö, Inspiraatio, Mainonnan toimivuus, Kuluttajakäyttäytyminen

Kesä – erinomainen aika mainostaa päivittäistavarakaupoissa

Lähenevä kesä houkuttelee kuluttajia erilaisten aktiviteettien ja tuotteiden sekä palveluiden pariin. Kesä onkin mainostajalle erinomaista aikaa, sillä aurinkoinen lomakausi saa kuluttajat käyttämään tavanomaista enemmän rahaa sekä kokeilemaan uusia..
Lue lisää

11.5.2020 | työhyvinvointi, uratarina

Clear Channel syksyn harjoittelijoiden silmin: osa 2, markkinointi

Viime syksynä pääsimme tutustumaan viiteen huipputyyppiin! Pyrimme tarjoamaan harjoittelupaikkoja joka syksy sekä kevät, sillä harjoitteluohjelma tarjoaa molemmille osapuolille mahdollisuuden oppia sekä saada inspiraatiota ja uusia näkökulmia. Ensimmäisessä..
Lue lisää

11.5.2020 | työhyvinvointi, uratarina

Clear Channel syksyn harjoittelijoiden silmin: osa 1, myynti

Syksyllä 2019 saimme nauttia viiden uuden harjoittelijan läsnäolosta. Odotamme harjoittelijoita aina innolla, sillä harjoitteluohjelma tarjoaa molemmille osapuolille mahdollisuuden oppia sekä saada inspiraatiota ja uusia näkökulmia. Pyrimme tarjoamaan..
Lue lisää

30.4.2020 | Digitaalinen, Kauppakeskusmedia, Ostoympäristö

Tavoittava ja tehokas kauppakeskusmediamme kasvoi jälleen – kauppakeskus Hertsi osaksi verkostoamme

Clear Channelin moderni ja digitaalinen kauppakeskusmedia on kasvanut jälleen. Uusi, maaliskuussa avautunut, kauppakeskus Hertsi on nyt osa kattavaa ja uniikkia verkostoomme. Kauppakeskus Hertsi yhdistyi vanhaan kauppakeskus Megahertsiin.
Lue lisää

29.4.2020 | Rekrytointi

Kaksi työharjoittelupaikkaa ulkomainonnan markkinoinnissa ja tuotetiimissä

Clear Channel on Helsingin Siltasaaressa toimiva arvostettu ulkomainontayritys, joka kuuluu kansainväliseen Clear Channel Communications -konserniin. Olemme kasvaneet ja kehittyneet voimakkaasti viime vuosina. Meille tunnusomaista on kehittää ja kokeilla..
Lue lisää