Caset

Case, Kaupunkiympäristö

Sähköyhtiö Enefit tuotiin näyttävästi Suomen markkinoille

Viron suurin sähköyhtiö Eesti Energia laajensi Suomeen keväällä 2018. Tytäryhtiö Enefit tuotiin Suomen markkinoille näyttävästi. Lanseerausviikolla Enefitin toimitusjohtaja Ville Pentti paljasti oman päivittäisen sähkönkulutuksensa Downtown Digital..
Lue lisää

Case, Paikallisratkaisut

K-marketin säädynaaminen kesäkampanja

K-Marketin Piknik-sää -kampanja houkutteli kaupunkilaiset viettämään piknikiä säästä riippumatta. Piknik-teemaiset mainokset vaihtuivat sään mukaan. Sateella mainoslaite kannusti ohikulkijoita viettämään sisä-piknikiä ja auringon paistaessa muistutettiin,..
Lue lisää

Ostoympäristö, Case, Kaupunkiympäristö

Helsinkimission vaikuttava joulukampanja puhuttelee kaupunkilaisia uudella joululaululla ja teknologialla

HelsinkiMission Myötätunto on valinta -kampanja näkyy Clear Channelin verkostoissa Kampin kauppakeskuksessa, sekä Helsingin ydinkeskustassa nyt joulun alla.
Lue lisää

Ostoympäristö, Case

Lumenen ”Löydä uusi luottomeikkivoiteesi” –kampanja

Clear Channel lisäsi huomioarvoa erikoistoteutuksella LUMENEN TAAVOITTAVA ERIKOISTOTEUTUS ”Löydä uusi luottomeikkivoiteesi” –kampanja näkyi viikolla 11 Clear Channelin kosketusnäytössä Kampin kauppakeskuksessa. Kampanja opasti kuluttajaa oikean..
Lue lisää

Case, Isot Digit

Mentos MentMen Mobile-toteutus The Wallilla

Tuhansia tuli koolle pelaamaan Mentoksen peliä puhelimillaan Clear Channelin digitaalisessa The Wall -näytössä. MENTOS JUHLI 30 VUOTTA SUOMESSA Narinkkatorin yleisötapahtuman huipennus oli The Wallilla pelattava Pacman -tyylinen peli, jossa yleisö ohjasi..
Lue lisää

Ostoympäristö, Case

Polarin Motion-erikoistoteutus osallistutti yleisöä brändin kanssa ja toi myös paljon some-näkyvyyttä

Polarin kampanja osallistutti ja sai aikaan Top of Mindia POLAR ARJEN SANKARIT Kampanjan tavoite: Tavoittaa syksyn hankintoja tekevät kuluttajat, sekä lisätä brändinäkyvyyttä. Kampanja innosti yleisöä liikkumaan ja pelaamaan Polar-peliä.
Lue lisää

Ostoympäristö, Case

LIDL AKTIVOI KULUTTAJIA INTERAKTIIVISELLA ERIKOISTOTEUTUKSELLA

Lidl lanseerasi Cien-värikosmetiikkasarjan näyttävästi syksyllä 2016. Kampanjassa hyödynnettiin touch-ominaisuudella varustettuja kauppakeskusnäyttöjä, jotka mahdollistivat vuorovaikutteisen erikoistoteutuksen.
Lue lisää

Case, Paikallisratkaisut, Kaupunkiympäristö

Lidl täyttää katumainostaulut leivonnaisilla

Lidlin paistotuotteet näkyivät luovalla tavalla Clear Channelin Adshel ja Pilari mainoslaitteissa. LIDLIN HUOMIOTAHERÄTTÄVÄ ERIKOISTOTEUTUS Kampanja herätti huomiota, ja erikoistoteutuksemme mainittiin Markkinointi&Mainonta -lehdessä.
Lue lisää

Ostoympäristö, Case, Kaupunkiympäristö

Helsinki Missio Yksinäisyyden Vangit

Helsinki Missio halusi herättää huomiota osallistavalla erikoistoteutuskampanjalla yksinäisyyttä vastaan. TEHOKAS MAINOSKAMPANJA YKSINÄISYYTTÄ VASTAAN HelsinkiMission näyttävä ”Vapauta yksinäisyyden vangit” –kampanja toteutettiin marraskuussa 2015..
Lue lisää

Ostoympäristö, Case

RAY Takatukka -kampanjassa herätettiin mielenkiinto interaktiivisella toteutuksella

asiakas: RAY (nykyinen Veikkaus) tavoite: lisätä brändin tunnettuutta ja raikastaa sen mielikuvaa kohderyhmä: perheelliset aikuiset kampanjan kesto: 2 viikkoa
Lue lisää