Caset

Airport, Case

Visit yyteri aktivoi aisteja lentoasemalla

Helmikuussa tuotettiin lentoaseman ensimmäinen kampanja jossa oli mukana äänimarkkinointia, mikä tavoitti lähtevät ja saapuvat kotimaiset matkustajat sekä kansainväliset vaihtomatkustajat.

Lue lisää

Case, Liikenneympäristö

SBS Discovery Finland – The Voice

Maailman ensimmäinen ulkomainostaulukampanja dynaamisilla, reaaliaikaisesti päivittyneillä viesteillä.

Lue lisää

Case, Kaupunkiympäristö

Helsingin Kaupunginteatteri – Kinky Boots

Helsingin Kaupunginteatteri nosti uuden Kinky Boots-musikaalinsa ihmisten tietoisuuteen tuomalla punaiset saappaat osaksi katukuvaa.

Lue lisää

Case, Paikallisratkaisut, Isot Digit

Kotipizza puhutteli hyperlokaaleilla viesteillä

Kesän aikana kaupunkilaisia on riemastuttanut Kotipizzan kampanja, jonka viestit olivat kohdistettu juuri siihen välittömään lokaatioon jossa ne olivat esillä.

Ohikulkijoita houkuteltiin pizzalle muun muassa Viiskulmassa ja Kauppatorin laidalta..

Lue lisää

Case, Kaupunkiympäristö, Isot Digit

Helsingin Sanomat – Land of free press

Yhdysvaltojen presidentin Donald Trumpin ja Venäjän presidentti Vladimir Putinin tavatessa Suomessa Helsingin Sanomille tarjoutui mahdollisuus muistuttaa heitä riippumattoman journalismin merkityksestä demokraattisen kansalaisyhteiskunnan välttämättömänä..

Lue lisää

Case, Paikallisratkaisut

Ainacomin dynaaminen kampanja toi suuren huomioarvon halutussa kohderyhmässä

AinaCom toteutti dynaamisen kampanjan, jossa Ainacomin viesti päivittyi reaaliaikaisesti kampanjaspottiin.

Kampanjan yksilöllisesti räätälöidyissä ja päivitettävissä viesteissä puhuteltiin sukunimellä ja yrityksen nimellä kampanjan kohdeyritysten johtoa...

Lue lisää

Case, Kaupunkiympäristö

Sähköyhtiö Enefit Oy

Sähköyhtiö Enefit Oy haastoi toimitusjohtajansa paljastamaan päivittäisen sähkönkulutuksensa Downdown Digital-verkostossamme.

Lue lisää

Case, Paikallisratkaisut

K-marketin säädynaaminen kesäkampanja

Huomioarvoa reaaliaikaisella viestillä

Keskon K-marketin kesäkampanjassa nähtiin dynaamisena elementtinä sään mukaan vaihtuva mainossisältö. Näin sisältö oli jatkuvasti kuluttajalle ajankohtainen.

Lue lisää

Ostoympäristö, Case

Lumenen ”Löydä uusi luottomeikkivoiteesi” –kampanja

Clear Channel lisäsi huomioarvoa erikoistoteutuksella

LUMENEN TAAVOITTAVA ERIKOISTOTEUTUS

”Löydä uusi luottomeikkivoiteesi” –kampanja näkyi viikolla 11 Clear Channelin kosketusnäytössä Kampin kauppakeskuksessa. Kampanja opasti kuluttajaa oikean..

Lue lisää

Case, Isot Digit

Mentos MentMen Mobile-toteutus The Wallilla

Tuhansia tuli koolle pelaamaan Mentoksen peliä puhelimillaan Clear Channelin digitaalisessa The Wall -näytössä.

MENTOS JUHLI 30 VUOTTA SUOMESSA

Narinkkatorin yleisötapahtuman huipennus oli The Wallilla pelattava Pacman -tyylinen peli, jossa yleisö ohjasi..

Lue lisää