Caset

Digitaalinen, Case, Paikallisratkaisut, Kaupunkiympäristö, Adshel

Foodora houkutteli tamperelaisia tilausruuan pariin

Maaliskuussa 2020 Foodora houkutteli tamperelaisia tilausruuan pariin hyperlokaaleilla mainosviesteillä. Onnistunut kampanja kasvatti tehokkaasti sekä tilausten että asiakkaiden määrää. Clear Channel sai kiitosta myös hyvästä yhteistyöstä ja mainoskampanja..
Lue lisää

Digitaalinen, Case, Liikenne, Tutkimus, Liikenneympäristö, Liikenne- ja paikallisratkaisut, Inspiraatio, Mainonnan toimivuus

Kotipizza tunnistaa ulkomainonnan roolin yhä tarkemmin

Kotipizzalla otettiin käyttöön mainonnnan ROI:ta mittaava työkalu, jolla todennettiin jo aiemmin tunnistettu ulkomainonnan tehokkuus Kotipizzan markkinoinnissa: ulkomainonnan ROMI eli Return of Marketing Investment on erinomaisella tasolla. Muut analyysit..
Lue lisää

Digitaalinen, Dynaaminen, Case, Erikoistoteutus, Isot Digit, Kauppakeskusmedia

Nelonen Media yllätti ohikulkijat dynaamisella kampanjalla

Dynaamiset kampanjat jäävät takuulla mieleen, sillä ne erottuvat kekseliäisyydellään ja vaihtelevuudellaan. Ne elävät siinä hetkessä ja paikassa reagoiden johonkin muuttujaan, kuten aikaan tai säätilaan. Tämä avaa lähes rajattomat mahdollisuudet luoda yhä..
Lue lisää

Ostoympäristö, Case, Kaupunkiympäristö

FOX YHDISTI ULKOMAINONNAN VAIKUTTAVAAN MARKKINOINTITEMPAUKSEENSA

Vaikka ulkomainonta on tehokas mainoskeino jo sellaisenaan, sen merkitystä muiden kampanjoiden tehostekeinona ei tule unohtaa. Ulkomainonta tarjoaa ainutlaatuisen keinon lisätä kampanjan näkyvyyttä sekä toistoa huomattavasti. Lokakuussa FOX hyödynsi..
Lue lisää

Ostoympäristö, Case, Kaupunkiympäristö

SF FILM ILAHDUTTI KAUPPAKESKUSKÄVIJÖITÄ INTERAKTIIVISELLA TOTEUTUKSELLA

SF Film toi digitaaliset värityskuvat Kauppakeskus Kampin kävijöiden kokeiltavaksi Late Lammas: Farmageddon -elokuvan merkeissä. Kampanja oli onnistunut ja Clear Channel sai kiitosta erinomaisesti sujuneesta yhteistyöstä.
Lue lisää

Airport, Digitaalinen, Case

Mall of Triplan lanseeraus ulkomainosverkostossamme

Mall of Tripla avasi ovensa lokakuussa Helsingin Pasilassa ja uusi kaupunkikeskus lanseerattiin näyttävästi ulkomainosverkostossamme. Kampanjaan valikoitui kattava kirjo erilaisia mainospintoja.
Lue lisää

Digitaalinen, Case, Erikoistoteutus, Liikenneympäristö

Valio Oltermanni muistutti liikenneturvasta näyttävästi

Valio Oltermanni halusi kannustaa autoilijoita huomioimaan nopeusrajoitukset entistä huolellisemmin ja muistuttaa, että koululaiset tulevat jälleen osaksi liikennettä.
Lue lisää

Digitaalinen, Ostoympäristö, Case, Erikoistoteutus, Kaupunkiympäristö

PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Hymyjen tarina -kampanja ilahdutti kauppakeskuskävijöitä hyödyntämällä täysin uudenlaista interaktiivista Emotion-toteutusta.
Lue lisää

Digitaalinen, Ostoympäristö, Case, Kaupunkiympäristö

KASVATA BRÄNDIN TUNNETTUUTTA JA HARKINTAA LEIKKISÄLLÄ TOTEUTUKSELLA

Lue lisää

Airport, Case

Visit yyteri aktivoi aisteja lentoasemalla

Helmikuussa tuotettiin lentoaseman ensimmäinen kampanja jossa oli mukana äänimarkkinointia, mikä tavoitti lähtevät ja saapuvat kotimaiset matkustajat sekä kansainväliset vaihtomatkustajat.
Lue lisää