Caset

Ostoympäristö, Case, Kaupunkiympäristö

SF FILM ILAHDUTTI KAUPPAKESKUSKÄVIJÖITÄ INTERAKTIIVISELLA TOTEUTUKSELLA

SF Film toi digitaaliset värityskuvat Kauppakeskus Kampin kävijöiden kokeiltavaksi Late Lammas: Farmageddon -elokuvan merkeissä. Kampanja oli onnistunut ja Clear Channel sai kiitosta erinomaisesti sujuneesta yhteistyöstä.

Lue lisää

Airport, Digitaalinen, Case

Mall of Triplan lanseeraus ulkomainosverkostossamme

Mall of Tripla avasi ovensa lokakuussa Helsingin Pasilassa ja uusi kaupunkikeskus lanseerattiin näyttävästi ulkomainosverkostossamme. Kampanjaan valikoitui kattava kirjo erilaisia mainospintoja.

Lue lisää

Digitaalinen, Case, Erikoistoteutus, Liikenneympäristö

Valio Oltermanni muistutti liikenneturvasta näyttävästi

Valio Oltermanni halusi kannustaa autoilijoita huomioimaan nopeusrajoitukset entistä huolellisemmin ja muistuttaa, että koululaiset tulevat jälleen osaksi liikennettä.

Lue lisää

Digitaalinen, Ostoympäristö, Case, Erikoistoteutus, Kaupunkiympäristö

PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Hymyjen tarina -kampanja ilahdutti kauppakeskuskävijöitä hyödyntämällä täysin uudenlaista interaktiivista Emotion-toteutusta.

Lue lisää

Digitaalinen, Ostoympäristö, Case, Kaupunkiympäristö

KASVATA BRÄNDIN TUNNETTUUTTA JA HARKINTAA LEIKKISÄLLÄ TOTEUTUKSELLA

Lue lisää

Airport, Case

Visit yyteri aktivoi aisteja lentoasemalla

Helmikuussa tuotettiin lentoaseman ensimmäinen kampanja jossa oli mukana äänimarkkinointia, mikä tavoitti lähtevät ja saapuvat kotimaiset matkustajat sekä kansainväliset vaihtomatkustajat.

Lue lisää

Case, Liikenneympäristö

SBS Discovery Finland – The Voice

Maailman ensimmäinen ulkomainostaulukampanja dynaamisilla, reaaliaikaisesti päivittyneillä viesteillä.

Lue lisää

Case, Kaupunkiympäristö

Helsingin Kaupunginteatteri hyödynsi pilari-mainoslaitetta kampanjassaan

 

Helsingin Kaupunginteatteri nosti uuden Kinky Boots-musikaalinsa ihmisten tietoisuuteen tuomalla punaiset saappaat osaksi katukuvaa. Mainosvälineeksi valikoitui näyttävä pilari. Kampanjan tavoitteena oli saada uusi musikaali pääkaupunkiseutulaisten..

Lue lisää

Uutiset

Clear Channel on LUX Helsingin yhteistyökumppani

LUX Helsinki toi iloa talven pimeyteen 5.-9.1.2019 valaisten kaunista Etu-Töölön aluetta. Clear Channel oli LUX Helsinki 2019 -tapahtuman pääyhteistyökumppani.

Lue lisää

Case, Paikallisratkaisut, Isot Digit

Kotipizza puhutteli hyperlokaaleilla viesteillä

Kesän aikana kaupunkilaisia on riemastuttanut Kotipizzan kampanja, jonka viestit olivat kohdistettu juuri siihen välittömään lokaatioon jossa ne olivat esillä.

Ohikulkijoita houkuteltiin pizzalle muun muassa Viiskulmassa ja Kauppatorin laidalta..

Lue lisää