Case, Kaupunkiympäristö

Helsingin Kaupunginteatteri – Kinky Boots

Helsingin Kaupunginteatteri nosti uuden Kinky Boots-musikaalinsa ihmisten tietoisuuteen tuomalla punaiset saappaat osaksi katukuvaa.

Mainosvälineeksi valikoitui näyttävä pilari. Kampanjan tavoitteena oli saada uusi musikaali pääkaupunkiseutulaisten tietoisuuteen ja 50% täyttöaste ennen ensi-iltaa.

Tavoitteeksi asetettu 50 % täyttöaste ennen ensi-iltaa toteutui ja uusi musikaali tunnettiin hyvin.

Yhteistyö Clear Channelin kanssa oli sujuvaa ja helppoa. Toivomuksiamme otettiin huomioon, ja uusia tapoja toteuttaa kampanjointia ehdotettiin aktiivisesti.

Olli Eljaala, Markkinointipäällikkö, Helsingin Kaupunginteatteri

Tutustu Kaupunkiympäristö-tuotteisiin

Jaa sisältö:

Kaupunkiympäristö - lue asiakastarinoita