Digitaalinen ulkomainonta

Digitaalisessa ulkomainonnassa on käytettävissä laaja valikoima erilaisia, tehokkaita ja helposti toteutettavissa olevia ratkaisuja, joilla herättää kuluttajan kiinnostus ja huomio. 
 

VAIN MIELIKUVITUS ON RAJANASI

Vaikuttavimmat mainoskampanjat syntyvät, kun hyödynnetään digitaalisen ulkomainonnan voimakeinoja, kuten reaaliaikaisesti päivittyviä mainoksia, liikkuvan kuvan huomioarvoa tai räätälöityjä viestejä eri vuorokauden- tai viikonaikoina. 
 
Tutustu digitaalisen ulkomainonnan mahdollisuuksiin sekä tehokkuuteen ja inspiroidu! 
 

mainoslaitteiden tavoittavuus

1. Kauppakeskusyhdistys 2019. Finnish Shopping Centres 2019. 2. Tieto on saatu vertailemalla alan toimijoiden ilmoittamia OTC-lukuja.

 

Miksi digitaalinen ulkomainonta?

Digitaalisuus tuo mainonnalle lisää mahdollisuuksia, joiden hyödyntämisen myötä myös tulokset paranevat. Kun kampanjalta kaivataan ekstratehokkuutta ja luovaan toteutukseen ollaan valmiita panostamaan, digitaalinen ulkomainonta on mitä erinomaisin ratkaisu. Lue lisää artikkeleistamme: 

DIGITAALISEN ULKOMAINONNAN MAHDOLLISUUDETHERÄTÄ HUOMIO DIGITAALISILLA ULKOMAINOKSILLA

LISÄÄ KAMPANJAASI TEHOA

liikkuvakuva paikka aika

Lähteet: Kinetic: Digital Eye and Face Tracking (2011), Clear Channel Australia: The Context Effect (2016), Posterscope: Outdoor Consumer Survey (2013)

INSPIROIDU

Esimerkiksi pitkäaikainen asiakkaamme Kotipizza on hyödyntänyt paikkasidonnaisia mainoksia tavalla, joka saa ohikulkijat varmasti hymyilemään. Kotipizzan ulkomainoskampanjat ovat myös malliesimerkkejä toteutuksen suhteen: ne ovat yksinkertaisia, rohkeita ja huomiota herättäviä. Houkuttelevat mainoskuvat saavat veden kielelle, ja raikkaan taustan ansiosta viesti on selkeästi esillä kiinnittäen huomion. 

kotipizza-dd

lue case tästä 

 

Aina ajankohtainen

Dynaaminen ulkomainoskampanja on aina ajankohtainen. Se päivittyy jatkuvasti tilanteeseen sopivaksi, mikä avaa lähes rajattomat mahdollisuudet luoda yhä paremmin kuluttajan tarpeisiin vastaavaa mainontaa. Lue lisää artikkelistamme:

Aina ajankohtainen, dynaaminen kampanja

INSPIROIDU

dynaaminen ulkomainoskampanja

Kokeilimme omaa mainoskampanjaa, jonka dynaamisena eli muuttuvana elementtinä oli yksinkertainen, digitaalinen kello. Mainoksen kuva ja viesti vaihtuivat ajankohdasta riippuen. 

kesko säädynaaminen kampanja

K-Market on hyödyntänyt dynaamista ulkomainontaa jo vuonna 2018. Kampanja päivittyi reaaliaikaisesti säätilan mukaan. Sateella mainoskampanja kannusti ohikulkijoita viettämään sisä-piknikiä ja auringon paistaessa muistutettiin, että sää on loistava piknikin viettoon. 

lue case tästä

Paasosen polttaritoimisto dynaaminen mainos

Myös Nelonen Media hyödyntää jo dynaamista ulkomainontaa rakentaakseen aineistoihin helposti variaatiota. Ratkaisun etuna on myös helppo muokattavuus, eli jos joku asia kampanjassa muuttuu, tekstejä ja muita elementtejä voi vaihtaa helposti. 

Lue case tästä

 

sbs-discovery-media-panorama-2-the-voice-case-2560x1440-c-default

The Voice toteutti Clear Channelin Panorama-verkostossa yhden maailman ensimmäisistä reaaliaikaisesti päivittyvistä ulkomainoskampanjoista. 

lue case tästä

Toteuta dynaaminen ulkomainoskampanja

Dynaaminen ulkomainos taipuu uskomattoman moneen – muuttuvien elementtien lisääminen kampanjaan on yllättävän helppoa ja nopeaa!

Lue artikkelistamme, kuinka yksinkertaisesti dynaamisen ulkomainoskampanjan toteuttaminen onnistuu:

Dynaamisen kampanjan toteutus

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

0207 312 000. tai lähetä sähköpostia
sales@clearchannel.fi