Heartbeats yhdistelee monipuolisesti erilaisia datalähteitä, joiden avulla voimme tunnistaa kohderyhmien liikkeet lentoasemalla. Lopputuloksena mallinnus antaa meille pintakohtaisen profiilin mainoslaitteen ohittavista ihmisistä eri kellonaikoina.
Ymmärtämällä tätä kohderyhmien vaihtelun rytmiä voimme kartoittaa erilaisten matkustajien tarpeet sekä yhdistämään ne haluttuun viestiin luoden uniikin mediakokemuksen – viesti on esillä aina oikeaan aikaan, oikeassa paikassa.
Heartbeats hyödyntää muun muassa Finavian rajapintoja, joiden kautta voimme saada lähes reaaliajassa päivittyvää tietoa lentoaseman ihmisvirroista. Ihmisvirtoihin yhdistetään lentomatkustajien profiilitiedot, joita rikastetaan Kantar-datan kautta. Tämän monipuolisen datan ansiosta voit kohdentaa mainosviestisi hyvin tarkoille kohderyhmille.
demografiset tekijät, kuten …
… ikä
… sukupuoli
… asuinpaikka
matkan kohde ja tarkoitus, kuten …
… perheen kanssa lomaileminen
… liikematka
kiinnostuksen kohteet, kuten …
… musiikki
… autot
… sijoittaminen
… teatteri
elämänvaihe, kuten …
… lapsiperhe
… omistusasunnon ostaja
käyttäytyminen, kuten …
… ostokäyttäytyminen: omistaa vakuutuksia
… ostokäyttäytyminen: suosii keskimääräistä kalliimpia autoja
Soita +358 207312010
sales@clearchannel.fi