9.6.2020 | Digitaalinen, POS, Ostoympäristö

Store Digital – Tuloksellista ja tehokasta mainontaa

 

Aurinkoinen sää on saanut ihmiset liikkeelle. S-ryhmän tietojen mukaan asiointikerrat myymälöissä ovat tihentyneet ja Prismoissa asiakasomistajien käynnit ovat kasvaneet +13 %. Kesän kynnyksellä erityisesti vaatteet ja kosmetiikka kiinnostavat asiakkaita. Lisäksi kesän kotimaan matkailukaudelta odotetaan paljon. Suomalaisten retkeilybuumi näkyy erityisesti kalastukseen ja retkeilyyn liittyvien tarvikkeiden myynnin kasvuna. Ulkona kokkaaminen ja yöpyminen kiinnostavat tällä hetkellä suomalaisia. Myös pyöräkauppa käy vauhdilla. (Lähde: www.smartmarketing.fi)

 

S-ryhmän myymälöistä löydät kattavan Store Digital -myymälämedian verkostomme. Mainosnäytöt sijaitsevat S-ryhmän päivittäistavarakaupoissa sekä niiden välittömässä läheisyydessä kattaen lähes 400 myymälää yli sadalla paikkakunnalla. Store Digital -verkoston avulla voit tavoittaa kuluttajat niin Helsingissä kuin Rovaniemelläkin.

 

Oikeassa paikassa, oikeaan aikaan

 

Store Digital -verkostossamme teet tuloksellista mainontaa ja saat kuluttajan ostamaan tuotteesi. Digitaalinen myymälämedia kaupan sisällä vaikuttaa tutkitusti suoraan tuotteen myyntiin, ja se on toimiva kanava tuotteen tunnettuuden, markkinaosuuden sekä myynnin kasvattamiseksi. Kattava verkostomme tuo viestisi lähelle asiakasta oikeassa paikassa, oikeaan aikaan. Mainostamalla Store Digital -verkostossamme varmistat sen, että kuluttaja muistaa juuri sinun brändisi tuotehyllyn ääreen astuessaan.

 

Hyödynnä verkoston tarjoamaa valtakunnallista näkyvyyttä, mainosta paikallisesti tietyllä alueella tai valikoitujen S-ryhmän kauppojen, kuten Prismojen, yhteydessä. Valtakunnallinen verkostomme ohjaa ajatuksia ostopäätöksen hetkellä, ja verkoston avulla voit vaikuttaa kuluttajan valintoihin. 

Tutkimus: Myymälämedia ohjaa ostopäätöksiä

 

case: proteiinipatukka

 

Store Digital -verkostossamme, valikoiduissa myymälöissä, toteutettiin mainoskampanja proteiinipatukalle ja tulokset olivat erinomaiset. Kampanja houkutteli lähes tuhat täysin uutta asiakasta kokeilemaan tuotetta. Positiiviset vaikutukset jatkuivat myös kampanjan jälkeen. Uusasiakkaista jopa 38 % konvertoitui uudelleenostajaksi.

 

Kampanjan aikana oli nähtävissä selkeä kehityspiikki:

  • Asiakkaat +76 %
  • Ostetut tuotteet +97 %
  • Ostotapahtumat +83 %
  • Osuus Proteiinipatukat-kategorian ostotapahtumista +84 %

(Lähde: www.smartmarketing.fi)

 

tavoita asiakkaasi ostopäätöksen hetkellä

 

Olemme koostaneet oppaan, joka tutustuttaa sinut myymälämainontaan. Oppaassa kerromme, miksi Store Digital myymälämediaratkaisumme on tehokkain tapa tavoittaa asiakkaasi ostohetkellä. Kerromme myös, millaisiin tilanteisiin ja tarpeisiin mainonta myymälän sisällä sopii. Oppaassa käsitellään myymälämainonnan hyötyjä ja erityispiirteitä. Monivuotisen kokemuksemme lisäksi käytämme oppaan tukena laadukasta tutkimusdataa.

lataa store digital -opas

 

Kiinnostuitko Store Digital -myymälämediamme tarjoamista tehokkaista mainosmahdollisuuksista? Ota yhteyttä myyntiimme.

OTA YHTEYTTÄ

Jaa sisältö: