9.12.2019 | Digitaalinen, POS, Ostoympäristö, Kauppakeskusmedia

Kauppakeskusmediamme laajenee jälleen – Rovaniemen Sampokeskus osaksi verkostoamme

Rovaniemen Sampokeskus on nyt osa kattavaa kauppakeskusmedian verkostoamme. Vuonna 1990 avattu Sampokeskus on Rovaniemen monipuolisin kauppakeskus ja se sijaitsee kätevästi aivan kaupungin keskustassa. Rovaniemellä asuu noin 63 000 asukasta ja se on vilkas matkailukohde sekä Joulupukin virallinen kotikaupunki.

Sampokeskus on trendien, pukeutumisen ja kauneuden keskus. Monipuolisesta kauppakeskuksesta löytyy myös runsas kahvila- ja ravintolatarjonta, elokuvateatteri, Matkailuinfo sekä apteekki – kaikkiaan 33 liikettä. Vuonna 2018 kauppakeskuksessa vieraili 1,9 miljoonaa kävijää.

Clear Channelin kattavaan mainosverkostoon kuuluu nyt 37 Suomen upeinta kauppakeskusta. Kauppakeskusmedian verkostomme tavoittaa yli 74 miljoonaa viikkokontaktia, ja verkostoon kuuluu yli 500 Shopping Digital -mainosnäyttöä sekä 37 Shopping Wall -näyttöä. Rovaniemen Sampokeskuksesta löytyy kymmenen Adshel-mainospintaa sekä viisi Shopping Digital -näyttöä.

Tutustu valtakunnalliseen kauppakeskusmedian verkostoomme.

kauppakeskusmediamme

 

KAUPPAKESKUSMAINONTA KANNATTAA

 

Kauppakeskusten suosio ostopaikkana pitää pintansa ja kauppakeskusmainonta on ylivoimainen keino tavoittaa kuluttajat siellä, missä ostopäätökset tehdään. Kauppakeskusympäristössä vieraillessaan kuluttajat ovat avoimia kaupallisille viesteille ja kauppakeskukset ovatkin markkinoijan kannalta ensisijaisen tärkeitä kohdeyleisön puhuttelemiseen. Mainonta kauppakeskuksissa koetaan hyödyllisenä ja ostoksiin ohjaavana: ¹ostopolkututkimuksemme mukaan peräti 90 % kertoo huomanneensa mainonnan kauppakeskuksissa ja 42 % sanoo ostaneensa tuotteen kauppakeskuksessa nähdyn mainoksen perusteella.

Kauppakeskukset koetaan ostospaikan lisäksi myös sosiaaliseksi ympäristöksi, johon on mukava mennä ruokailemaan, kahvittelemaan ja viettämään aikaa palveluiden parissa. Kauppakeskus on ympäristö, johon mennään viihtymään, inspiroitumaan ja hakemaan elämyksiä. Ostoskäytävillä liikutaan avoimin mielin ja 63 % suomalaisista kertoo tekevänsä lopullisen tuotevalinnan vasta kauppakeskuksessa. Kauppakeskusmainonta onkin olennaisessa roolissa ohjaamassa vastaanottavaisin mielin ostopaikkojen läheisyydessä liikkuvia kuluttajia.

Kauppakeskusmedia tarjoaa mahdollisuuksia niin valtakunnalliseen peittoon kuin paikalliseen näkyvyyteen.  Mahdollistamme tehokkaan näkyvyyden kuluttajan ostopolun tärkeimmillä hetkillä. Mainostajan käytettävissä on massiivinen digitaalisten mainospintojen verkosto keskuksien sisällä, suuria Shopping Wall -näyttöjä maksimaalisen vaikutuksen tekemiseen sekä promootiomahdollisuudet esimerkiksi tuotejakelua ja -lanseerauksia varten.

Lue artikkelimme kauppakeskusmainonnan hyödyistä.

lue artikkeli

 

Mainonta ostosympäristössä tavoittaa kuluttajat päätöksen kannalta merkityksellisimmällä hetkellä. Clear Channelin digitaalinen verkosto kauppakeskuksissa on kiistatta markkinoiden laajin ja tehokkain. Rakennamme kampanjallesi näkyvyyden kuluttajan ostopolun vaikuttavimmille ja keskeisimmille paikoille!

Rovaniemen Sampokeskuksen mainosmyynti on alkanut. Ota yhteyttä myyntiimme!

Ota yhteyttä


LÄHDE:

1: Clear Channel Suomi: Ostopolkututkimus (2018)


 

Jaa sisältö: