Ajankohtaista (6)

9.8.2021 | Tutkimus: mainonnan vaikuttavuus

OOH, mitkä tulevaisuudennäkymät! Ulkomainonta tavoittaa 99 % väestöstä

Ulkomainonnalla on lupaavat tulevaisuudennäkymät. Pandemiasta huolimatta ulkomainonnan viikkotavoittavuus Suomessa nousi 99 prosenttiin (1 tehden ulkomainonnasta yhä ylivoimaisemman massamedian. Jatkuvasti laajenevat digitaaliset ulkomainosverkostot tuovat..
Lue lisää

5.7.2021 | Digitaalinen mainonta, Paikallisratkaisut, Tutkimus, Liikenneympäristö, Kaupunkiympäristö, Mainonnan toimivuus, Kuluttajakäyttäytyminen, Tutkimus: mainonnan vaikuttavuus

Ohittamaton ja tehokas ulkomainoskampanja

Ulkomainonta tavoittaa käytännössä kaikki suomalaiset. Ulkomainoskampanjalla saat viestillesi uskomattoman toiston, eikä sitä voida ohittaa. Se seuraa eri ikäisiä kuluttajia päivän aikana, ajasta ja paikasta riippumatta. Ei olekaan ihme, että ulkomainonta..
Lue lisää

28.6.2021 | Kaupunkiympäristö, Vastuullisuus

#SYÖULKONA-KAMPANJA ON SAAVUTTANUT SUUREN SUOSION

Suuren suosion saavuttanut Clear Channelin #syöulkona-kampanjan ravintolamainokset ilmestyvät katukuvaan. Clear Channelin #syöulkona-kampanja tukee ravintola-alaa tarjoamalla pääkaupunkiseudun ravintoloille ilmaista mediatilaa yhtiön digitaalisissa..
Lue lisää

21.6.2021 | Tutkimus, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Creating the Future of Media, Tutkimus: kohderyhmätieto

Tavoita tulevaisuuden ostovoimainen yleisö: Y- ja Z-sukupolvet

Milleniaalit ja Z-sukupolvi ovat houkutteleva kohderyhmä, mutta heidän tavoittamisensa koetaan usein haastavaksi. Nuorten mediankäyttö on pirstaloitunutta ja he viettävät aktiivisesti aikaa niin online- kuin offline-kanavissakin. Vaikuttaaksemme heidän..
Lue lisää

21.6.2021 | Tutkimus, Inspiraatio, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Mainonnan toimivuus, Creating the Future of Media, Tutkimus: kohderyhmätieto

Kohdentaminen: entistä tehokkaampaa mainontaa

Kohdentaminen on yhä suositumpaa myös ulkomainonnassa, sillä sen avulla voidaan tavoittaa ja vakuuttaa juuri haluttu kohderyhmä. Rinnalla säilyy yhä perinteinen ja tehokas massamainonta, joka on tärkeää brändin rakentamisessa ja tietoisuuden lisäämisessä...
Lue lisää

21.6.2021 | Inspiraatio, Mainonnan toimivuus, Creating the Future of Media

Mainonta: investointi yrityksen kasvuun

Mainonta lisää tietoisuutta, vaikuttaa ja aktivoi. Oikeiden mediakanavien hyödyntäminen on tärkeässä roolissa mainonnan onnistumisessa, sillä yrityksen tulisi tarjota katkeamatonta vuorovaikutusta niin nykyisille kuin potentiaalisillekin asiakkaille...
Lue lisää

21.6.2021 | Ostosympäristö, Isot Digit, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Kuluttajakäyttäytyminen, Tutkimus: kohderyhmätieto

Ulkomainonta lisää päivittäistavarakauppojen vetovoimaa

Ulkomainonta soveltuu erinomaisesti päivittäistavarakauppojen mainostamiseen, sillä se tavoittaa lähes jokaisen suomalaisen (98 %1) ja ohjaa ostopaikkaan. Ulkomainonta tarjoaa brändeille ainutlaatuisen ympäristön näkyä ihmisten keskellä heidän..
Lue lisää

21.6.2021 | Store Digital, Ostosympäristö, Tutkimus, Kuluttajakäyttäytyminen, Tutkimus: kohderyhmätieto

Mainonta päivittäistavarakaupassa aktivoi ostopäätöksen

Päivittäistavarakaupoissa mainostaminen kannattaa! Koronatilanteesta huolimatta suomalaiset käyvät yhä säännöllisesti ruokaostoksilla, sillä kaksi kolmesta asioi ruokakaupassa 2–3 kertaa viikossa. Myymälämainonta vaikuttaa tutkitusti ostopäätökseen ja se..
Lue lisää

21.6.2021 | Store Digital, Ostosympäristö, Tutkimus, Kuluttajakäyttäytyminen, Tutkimus: kohderyhmätieto

Houkuttele uudet asiakkaat päivittäistavaratuotteesi pariin

Korona-aika on omiaan rikkomaan rutiineja, sillä se on pakottanut muuttamaan käyttäytymistä nopeasti ja organisoimaan arjen uudelleen. Ihmiset kaipaavat vinkkejä siihen, mitä tehdä ja mitä ostaa. Myös kesäkausi saa ihmiset käyttämään enemmän rahaa ja..
Lue lisää

16.6.2021 | Smart City, Kaupunkiympäristö, Vastuullisuus

Kaupunkipyörät henkilöstöetuna tukevat työntekijöiden hyvinvointia

Me Clear Channelilla haluamme olla vastuullisia, minkä vuoksi Smart City -ratkaisumme ovat merkittävä osa toimintaamme. Smart City, eli kestävän kehityksen, -ratkaisuihin kuuluvat kaupunkipyörät ja keskeisillä paikoilla sijaitsevat sähköautojen..
Lue lisää