Ajankohtaista

24.9.2018 | Ostoympäristö, Uutiset

Clear Channel lanseeraa uuden kohderyhmämedian

Päivittäistavaramedia Store laajenee kosmetiikkatoimialalle, Sokos Emotion-myymälöiden näytöt liitetään ainutlaatuiseksi osaksi tarjoomaa.

Clear Channelin ainutlaatuinen Store-konsepti laajenee nyt kosmetiikkamyymälöihin, kun Emotion-myymälöiden..

Lue lisää

17.9.2018 | Uutiset, Media

Upea toukokuu-ulkomainonnalle

Ulkomainonta teki kaikkien aikojen ennätyksen toukokuussa.

Perinteisten medioiden jatkaessa laskuaan, onnistuimme rikkomaan aiemmat myyntiennätyksemme. Ulkomainonnan mediapanostukset kasvoivat enemmän kuin millään muulla medialla; huikeat 18,1%..

Lue lisää

17.9.2018 | Digitaalinen, Uutiset, Yhteistyö

Clear Channel on yhteistyössä Amos Rexin kanssa

Elokuussa 2018 avautuva taidemuseo Amos Rex on valinnut ulkomainonnan yhteistyökumppaniksi Clear Channelin, jonka sitoomus ulkomainonnan pelikentän kehittämiseksi tuki parhaiten museon omia tavoitteita. 

Myös Amos Rex haluaa olla omalla toimialallaan..

Lue lisää