Ajankohtaista

13.2.2020 | Digitaalinen, Dynaaminen, Tutkimus

3 asiaa, jotka voit saavuttaa digitaalisella ulkomainonnalla

Ennen kuin perehdymme tarkemmin digitaaliseen ulkomainontaan, haluamme sanoa muutaman sanan klassisesta eli staattisesta ulkomainonnasta. Klassista ja digitaalista ulkomainontaa ei nimittäin pitäisi koskaan asettaa paremmuusjärjestykseen. Joskus staattinen..
Lue lisää

12.2.2020 | Digitaalinen, Liikenneympäristö, Promootiot, Satama

Uudistuksia Länsisataman mainosverkostossa – Helsingin Satamaa digitalisoidaan vauhdilla

Helsingin Satama Oy:n kanssa uudistettu mainosyhteistyömme on jo hyvässä vauhdissa. Ensimmäisenä Clear Channelin mainosverkostoa ja promootiomahdollisuuksia on päivitetty vilkkaassa Länsisatamassa. Täällä tavoitat kuluttajat uniikissa ja kansainvälisessä..
Lue lisää

30.1.2020 | Uutiset, Media

Mediamainonnan määrä kasvoi jälleen vuonna 2019 – Outdoor Finland palkittiin vuoden mediatoimijana

Kantarin kokoamien tietojen mukaan mediamainontaan käytettiin viime vuonna yhteensä 1 259 miljoonaa euroa ja mainonnan määrä kasvoi 1,2 % vuoteen 2018 verrattuna. Mediamainonnan määrä kasvoi siis jo toista vuotta peräkkäin ja Clear Channel Suomelle tämä oli..
Lue lisää

23.1.2020 | Digitaalinen, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia

Kauppakeskus Lohi osaksi kattavaa kauppakeskusmedian verkostoamme

Clear Channelin kauppakeskusmedian verkosto on kasvanut jälleen. Uutuuttaan hohtava ja upea kauppakeskus Lohi on nyt osa kattavaa verkostoamme, johon kuuluu yhteensä 38 upeaa kauppakeskusta.
Lue lisää

8.1.2020 | Digitaalinen, Dynaaminen, Erikoistoteutus, Inspiraatio

Digitaalisilla ulkomainosratkaisuilla herätät helposti huomion

Digitaalisessa ulkomainonnassa on käytettävissä laaja ja kirjava valikoima erilaisia helppoja ratkaisuja, joilla herättää kuluttajan kiinnostus ja huomio – vain mielikuvitus on rajana. Vaikuttavimmat mainoskampanjat syntyvät, kun hyödynnetään digitaalisen..
Lue lisää

31.12.2019 | Digitaalinen, Uutiset, Media, Yhteistyö

Clear Channel Suomi IAB Finlandin jäseneksi

Clear Channel Suomi on liittynyt IAB Finlandin jäseneksi. IAB Finland on digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin tulevaisuutta kehittävä yhteisö, joka tarjoaa koulutusta, kohtaamisia sekä puolueetonta asiantuntijatietoa. IAB Finland on osa kansainvälistä..
Lue lisää

17.12.2019 | Digitaalinen, Store Digital, FMCG, Ostosympäristö

Miksi ostohetkellä näkyminen kannattaa?

On arvioitu, että 40 minuutin kauppareissun aikana kuluttaja näkee jopa 500 hintaviestiä. Tämä tarkoittaa 125 viestiä minuutissa ja 2 viestiä sekunnissa. Hinnan lisäksi asiakkaan huomiosta kilpaillaan pakkausdesignin, tuotteen esillepanon,..
Lue lisää

12.12.2019 | Digitaalinen, Uutiset, Dynaaminen, Yhteistyö, Satama

Clear Channel ja Helsingin Satama solmivat 12 miljoonaa ihmistä tavoittavan mainosyhteistyösopimuksen – jatkossa mainontaa ohjataan datan avulla erilaisten matkustajien mukaan

Helsingin Satama Oy ja ulkomainosyhtiö Clear Channel Suomi Oy aloittavat vuoden 2020 alusta mainosyhteistyön, joka näkyy sataman 12 miljoonalle vuosittaiselle matkustajalle. Jatkossa mainontaa Helsingin laivaterminaaleissa ohjataan tutkimustiedon avulla eri..
Lue lisää

9.12.2019 | Digitaalinen, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia

Kauppakeskusmediamme laajenee jälleen – Rovaniemen Sampokeskus osaksi verkostoamme

Rovaniemen Sampokeskus on nyt osa kattavaa kauppakeskusmedian verkostoamme. Vuonna 1990 avattu Sampokeskus on Rovaniemen monipuolisin kauppakeskus ja se sijaitsee kätevästi aivan kaupungin keskustassa. Rovaniemellä asuu noin 63 000 asukasta ja se on vilkas..
Lue lisää

5.12.2019 | Digitaalinen, Ostosympäristö, Isot Digit, Kauppakeskusmedia

Kauppakeskus Trio sai upean Shopping Wall -näytön

Shopping Wall -verkostomme on jälleen vahvistunut. Kauppakeskusmedian verkostoomme kuuluva kauppakeskus Trio on saanut ulkoseinälleen uuden ja upean Shopping Wall -näytön.
Lue lisää