Ajankohtaista

23.1.2020 | Digitaalinen, Kauppakeskusmedia, Ostoympäristö

Kauppakeskus Lohi osaksi kattavaa kauppakeskusmedian verkostoamme

Clear Channelin kauppakeskusmedian verkosto on kasvanut jälleen. Uutuuttaan hohtava ja upea kauppakeskus Lohi on nyt osa kattavaa verkostoamme, johon kuuluu yhteensä 38 upeaa kauppakeskusta.
Lue lisää

8.1.2020 | Digitaalinen, Dynaaminen, Erikoistoteutus, Inspiraatio

Digitaalisilla ulkomainosratkaisuilla herätät helposti huomion

Digitaalisessa ulkomainonnassa on käytettävissä laaja ja kirjava valikoima erilaisia helppoja ratkaisuja, joilla herättää kuluttajan kiinnostus ja huomio – vain mielikuvitus on rajana. Vaikuttavimmat mainoskampanjat syntyvät, kun hyödynnetään digitaalisen..
Lue lisää

31.12.2019 | Digitaalinen, Uutiset, Media, Yhteistyö

Clear Channel Suomi IAB Finlandin jäseneksi

Clear Channel Suomi on liittynyt IAB Finlandin jäseneksi. IAB Finland on digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin tulevaisuutta kehittävä yhteisö, joka tarjoaa koulutusta, kohtaamisia sekä puolueetonta asiantuntijatietoa. IAB Finland on osa kansainvälistä..
Lue lisää

17.12.2019 | Digitaalinen, POS, FMCG, Ostoympäristö

Miksi ostohetkellä näkyminen kannattaa?

On arvioitu, että 40 minuutin kauppareissun aikana kuluttaja näkee jopa 500 hintaviestiä. Tämä tarkoittaa 125 viestiä minuutissa ja 2 viestiä sekunnissa. Hinnan lisäksi asiakkaan huomiosta kilpaillaan pakkausdesignin, tuotteen esillepanon,..
Lue lisää

12.12.2019 | Digitaalinen, Uutiset, Dynaaminen, Yhteistyö, Satama

Clear Channel ja Helsingin Satama solmivat 12 miljoonaa ihmistä tavoittavan mainosyhteistyösopimuksen – jatkossa mainontaa ohjataan datan avulla erilaisten matkustajien mukaan

Helsingin Satama Oy ja ulkomainosyhtiö Clear Channel Suomi Oy aloittavat vuoden 2020 alusta mainosyhteistyön, joka näkyy sataman 12 miljoonalle vuosittaiselle matkustajalle. Jatkossa mainontaa Helsingin laivaterminaaleissa ohjataan tutkimustiedon avulla eri..
Lue lisää

9.12.2019 | Digitaalinen, POS, Ostoympäristö, Kauppakeskusmedia

Kauppakeskusmediamme laajenee jälleen – Rovaniemen Sampokeskus osaksi verkostoamme

Rovaniemen Sampokeskus on nyt osa kattavaa kauppakeskusmedian verkostoamme. Vuonna 1990 avattu Sampokeskus on Rovaniemen monipuolisin kauppakeskus ja se sijaitsee kätevästi aivan kaupungin keskustassa. Rovaniemellä asuu noin 63 000 asukasta ja se on vilkas..
Lue lisää

5.12.2019 | Digitaalinen, POS, Ostoympäristö, Isot Digit, Kauppakeskusmedia

Kauppakeskus Trio sai upean Shopping Wall -näytön

Shopping Wall -verkostomme on jälleen vahvistunut. Kauppakeskusmedian verkostoomme kuuluva kauppakeskus Trio on saanut ulkoseinälleen uuden ja upean Shopping Wall -näytön.
Lue lisää

28.11.2019 | Digitaalinen, POS, Ostoympäristö, Kauppakeskusmedia

Kamppi Helsinki ja Clear Channel jatkavat sekä tiivistävät pitkäaikaista yhteistyötään

Kauppakeskus Kamppi Helsinki ja Clear Channel ovat uusineet sopimuksensa ja tämän myötä mainosverkostosta tehdään yhteistyössä entistäkin laajempi ja vaikuttavampi. 
Lue lisää

25.11.2019 | Digitaalinen

Digitaaliset aineistokoot muuttuvat

Olemme vähentäneet pyydettävien aineistokokojen määrää.
Lue lisää

14.11.2019 | Digitaalinen, POS, Ostoympäristö

Sello on Suomen paras kauppakeskus 2019

Kauppakeskus Sello valittiin lokakuussa Suomen parhaaksi kauppakeskukseksi NCSC Awards -gaalassa. Voiton takana on pitkäjänteinen työ kiinteistökehityksen parissa sekä yhteisöllisyys, jota Sello on rakentanut vaikutusalueellaan kohtaamispaikkana ja..
Lue lisää