Ajankohtaista

15.10.2018 | Digitaalinen, Uutiset, Erikoistoteutus, Yhteistyö

Kiusaava ulkomainos toi nettikiusaamisen kadulle

Lasten ja nuorten säätiön kampanjalla halutaan herättää ihmiset jatkuvasti kasvavan ongelman vakavuuteen. 

Moni haikailee nuoruuttaan takaisin, mutta haave saattoi romuttua, mikäli törmäsi Lasten ja nuorten säätiön tempaukseen, joka toi nuorten kokeman..

Lue lisää

8.10.2018 | Digitaalinen, Ostoympäristö, Uutiset

Uusi näyttävä pinta kauppakeskus itikseen

Clear Channelin valtakunnallinen kauppakeskusmedia kasvaa ja kehittyy. Vaikuttava Shopping Walls-verkosto laajenee kauppakeskus Itiksen Shopping Wallin saadessa seurakseen uuden kaksipuolisen 15m2 pinnan.

Näyttävä kahdesta suunnasta kohdattava jättipinta..

Lue lisää

8.10.2018 | Ostoympäristö, Uutiset, Tutkimus

Ostopolkuajattelu toimii myös ulkomainonnassa

Ulkona mainos seuraa kuluttajaa päivän aikana. Ulkona mainosta ei voi blokata tai ohittaa, jolloin se on tehokas väline tietoisuuden nostamiseen ja tunnettuuden rakentamiseen.

Kuluttajat viettävät jo suurimman osan päivästä kodin ulkopuolella ja aika..

Lue lisää

1.10.2018 | Digitaalinen, Uutiset, Media

Digitaalinen ulkomainonta johtaa media kasvua

Median murros on ollut erinomainen mahdollisuus voimakkaasti digitalisoituvalle ulkomainosalalle, jossa Clear Channel on eturintamassa kehittämässä älykkäämpiä ulkomainonnan ratkaisuja.

Digitaalisen ulkomainonnan tavoittavuus on kasvanut harppauksin..

Lue lisää

1.10.2018 | Digitaalinen, Uutiset, Yhteistyö

Suuret diginäytöt mahdollistivat globaalin ilmiön

Helsingin Sanomien huippukokoukseen liittyvä ulkomainoskampanja puhutti ja ja herätti huomiota laajasti.

Yhdysvaltojen presidentti Donald Trumpin ja Venäjän presidentti Vladimir Putinin tavatessa Suomessa Helsingin Sanomille tarjoutui mahdollisuus..

Lue lisää

24.9.2018 | Ostoympäristö, Uutiset

Clear Channel lanseeraa uuden kohderyhmämedian

Päivittäistavaramedia Store laajenee kosmetiikkatoimialalle, Sokos Emotion-myymälöiden näytöt liitetään ainutlaatuiseksi osaksi tarjoomaa.

Clear Channelin ainutlaatuinen Store-konsepti laajenee nyt kosmetiikkamyymälöihin, kun Emotion-myymälöiden..

Lue lisää

17.9.2018 | Uutiset, Media

Upea toukokuu-ulkomainonnalle

Ulkomainonta teki kaikkien aikojen ennätyksen toukokuussa.

Perinteisten medioiden jatkaessa laskuaan, onnistuimme rikkomaan aiemmat myyntiennätyksemme. Ulkomainonnan mediapanostukset kasvoivat enemmän kuin millään muulla medialla; huikeat 18,1%..

Lue lisää

17.9.2018 | Digitaalinen, Uutiset, Yhteistyö

Clear Channel on yhteistyössä Amos Rexin kanssa

Elokuussa 2018 avautuva taidemuseo Amos Rex on valinnut ulkomainonnan yhteistyökumppaniksi Clear Channelin, jonka sitoomus ulkomainonnan pelikentän kehittämiseksi tuki parhaiten museon omia tavoitteita. 

Myös Amos Rex haluaa olla omalla toimialallaan..

Lue lisää