Ajankohtaista

18.3.2020 | Digitaalinen, Kaupunkiympäristö, Kaupunkipyörät

Varma kevään merkki – kaupunkipyörät palaavat katukuvaan

Kaupunkipyörät palaavat katukuvaan tänä keväänä Helsingissä ja Espoossa normaalia aiemmin, kun pyöräilykausi alkaa jo 23. maaliskuuta. Vantaalla pääsee pyöräilemään 1. huhtikuuta alkaen. Pian käyttöön tulevat kaupunkipyörät tuovat mukanaan Helsingin..
Lue lisää

6.3.2020 | Digitaalinen, Dynaaminen, Inspiraatio

Aina ajankohtainen, dynaaminen kampanja

Dynaamiset kampanjat jäävät takuulla mieleen, sillä ne erottuvat kekseliäisyydellään ja vaihtelevuudellaan. Mainos on aina ajankohtainen, sillä se päivittyy jatkuvasti tilanteeseen sopivaksi, mikä avaa lähes rajattomat mahdollisuudet luoda yhä paremmin..
Lue lisää

6.3.2020 | Digitaalinen, Dynaaminen, Inspiraatio

Dynaaminen ulkomainonta on helpompaa kuin uskotkaan

Dynaaminen mainonta on kasvava trendi, jonka tehokkuus on jo huomattu laajasti online-mainonnassa. Dynaamisuuden edut eivät kuitenkaan rajaudu vain internetiin, sillä nyt se on mahdollista myös ulkomainonnassa. Koska ratkaisu on vielä uusi, läheskään..
Lue lisää

5.3.2020 | Digitaalinen, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia

Kauppakeskus Forum osaksi vaikuttavaa kauppakeskusmedian verkostoamme

Kauppakeskusmedian verkostomme on kasvanut jälleen halutulla uutuudella. Helsingin kantakaupungin kivijalka, kauppakeskus Forum, on nyt osa kattavaa verkostoamme ja odotamme innolla uutta yhteistyötä ja kumppanuutta. Kauppakeskusverkostoomme kuuluu nyt..
Lue lisää

2.3.2020 | Digitaalinen, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia

Kauppakeskus Hansakortteli uudistuu ja mainosverkostomme laajenee

Turun keskustassa, Kauppatorin laidalla sijaitsevan Hansakorttelin pitkä ja merkittävä uudistushanke on tullut päätökseensä ja uudistuneen kauppakeskuksen avajaisjuhlaviikkoa vietetään nyt maaliskuun alussa. Samalla Clear Channelin mainosverkosto laajenee..
Lue lisää

26.2.2020 | Digitaalinen, Ostosympäristö, Tutkimus, Kaupunkiympäristö

Ulkomainonta värittää vähittäiskaupan tulevaisuutta

Perinteisten kauppakatujen kuolemaa on ennustettu medioissa jo pitkään, ja niiden pahimpana kilpailijana on pidetty verkkokauppaa. Online-ostaminen onkin vahvassa kasvussa, ja jo yli 85 % suomalaisista tekee ostoksia verkossa.1 Huomionarvoista on kuitenkin..
Lue lisää

25.2.2020 | Digitaalinen, Ostosympäristö, Promootiot, Kauppakeskusmedia

Upeita uutuuksia Kamppi Helsingissä

Uudistimme syksyllä sopimuksemme Kamppi Helsingin kanssa ja tämän myötä teemme mainosverkostosta yhteistyössä entistäkin vaikuttavamman. Olemme nyt päivittäneet koko Kamppi Helsingin sisäverkoston. Laaja verkosto kattaa entistä laadukkaampia ja näyttävämpiä..
Lue lisää

17.2.2020 | Digitaalinen, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia

Mainosverkostomme Lempäälän Ideaparkissa laajenee

Kauppakeskusmedian verkostoomme kuuluvan Lempäälän Ideaparkin mainosverkosto laajenee. Ideaparkkiin on nyt sijoitettu yhdeksän uutta digitaalista mainosnäyttöä, joten jatkossa uudessa verkostossa on kaikkiaan 15 Shopping Digital -näyttöä. Uusien..
Lue lisää

13.2.2020 | Digitaalinen, Dynaaminen, Tutkimus

3 asiaa, jotka voit saavuttaa digitaalisella ulkomainonnalla

Ennen kuin perehdymme tarkemmin digitaaliseen ulkomainontaan, haluamme sanoa muutaman sanan klassisesta eli staattisesta ulkomainonnasta. Klassista ja digitaalista ulkomainontaa ei nimittäin pitäisi koskaan asettaa paremmuusjärjestykseen. Joskus staattinen..
Lue lisää

12.2.2020 | Digitaalinen, Liikenneympäristö, Promootiot, Satama

Uudistuksia Länsisataman mainosverkostossa – Helsingin Satamaa digitalisoidaan vauhdilla

Helsingin Satama Oy:n kanssa uudistettu mainosyhteistyömme on jo hyvässä vauhdissa. Ensimmäisenä Clear Channelin mainosverkostoa ja promootiomahdollisuuksia on päivitetty vilkkaassa Länsisatamassa. Täällä tavoitat kuluttajat uniikissa ja kansainvälisessä..
Lue lisää