Ajankohtaista

30.3.2020 | Digitaalinen, FMCG, Ostoympäristö, Kadunkalusteet, Liikenne, Staattiset, Liikenne- ja paikallisratkaisut

Ulkomainonta reagoi ja joustaa, kun maailma ympärillämme muuttuu

Uusi, joustava Flex-konseptimme on luotu tuomaan turvaa asiakkaillemme. Tarjoamme mahdollisimman riskittömät kaupat joustavan siirtomahdollisuuden ja poikkeuksellisten peruutusehtojen avulla. Tarvittaessa kampanjaan on mahdollista saada myös joustavat..
Lue lisää

30.3.2020 | Tutkimus, Inspiraatio, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Mainonnan toimivuus, Kuluttajakäyttäytyminen

Miksi ja miten nyt kannattaa mainostaa?

Epävarmuuden keskellä on tärkeää muistuttaa, että yhteiskunta toimii edelleen ja epävakaus on vain ohimenevä tilanne. Ulkomainonta on edelleen toimiva keino välittää kuluttajille arkea helpottavaa informaatiota, herättää inspiraatiota sekä osoittaa, että..
Lue lisää

24.3.2020 | Digitaalinen, Case, Liikenne, Liikenneympäristö, Kaupunkiympäristö, Liikenne- ja paikallisratkaisut, Mainonnan toimivuus, Kuluttajakäyttäytyminen

Ohittamaton ja tehokas ulkomainoskampanja

Ulkomainonta tavoittaa käytännössä kaikki suomalaiset. Ulkomainoskampanjalla saat viestillesi uskomattoman toiston, eikä sitä voida ohittaa. Se seuraa eri ikäisiä kuluttajia päivän aikana, ajasta ja paikasta riippumatta. Ei olekaan ihme, että ulkomainonta..
Lue lisää

19.3.2020 | tasa-arvo, työhyvinvointi, oikeudenmukaisuus

Onneksi on maanantai

Meillä on Clear Channelilla leikkimielinen sanonta ”onneksi on maanantai”. Sanonta kiteyttää hyvin sen, millainen Clear Channel on työpaikkana:  kun töissä voidaan hyvin, maanantait eivät tunnu yhtään perjantaita raskaammilta.
Lue lisää

18.3.2020 | Digitaalinen, Kaupunkiympäristö, Kaupunkipyörät

Varma kevään merkki – kaupunkipyörät palaavat katukuvaan

Kaupunkipyörät palaavat katukuvaan tänä keväänä Helsingissä ja Espoossa normaalia aiemmin, kun pyöräilykausi alkaa jo 23. maaliskuuta. Vantaalla pääsee pyöräilemään 1. huhtikuuta alkaen. Pian käyttöön tulevat kaupunkipyörät tuovat mukanaan Helsingin..
Lue lisää

6.3.2020 | Digitaalinen, Dynaaminen, Inspiraatio

Aina ajankohtainen, dynaaminen kampanja

Dynaamiset kampanjat jäävät takuulla mieleen, sillä ne erottuvat kekseliäisyydellään ja vaihtelevuudellaan. Mainos on aina ajankohtainen, sillä se päivittyy jatkuvasti tilanteeseen sopivaksi, mikä avaa lähes rajattomat mahdollisuudet luoda yhä paremmin..
Lue lisää

6.3.2020 | Digitaalinen, Dynaaminen, Inspiraatio

Dynaaminen ulkomainonta on helpompaa kuin uskotkaan

Dynaaminen mainonta on kasvava trendi, jonka tehokkuus on jo huomattu laajasti online-mainonnassa. Dynaamisuuden edut eivät kuitenkaan rajaudu vain internetiin, sillä nyt se on mahdollista myös ulkomainonnassa. Koska ratkaisu on vielä uusi, läheskään..
Lue lisää

5.3.2020 | Digitaalinen, Kauppakeskusmedia, Ostoympäristö

Kauppakeskus Forum osaksi vaikuttavaa kauppakeskusmedian verkostoamme

Kauppakeskusmedian verkostomme on kasvanut jälleen halutulla uutuudella. Helsingin kantakaupungin kivijalka, kauppakeskus Forum, on nyt osa kattavaa verkostoamme ja odotamme innolla uutta yhteistyötä ja kumppanuutta. Kauppakeskusverkostoomme kuuluu nyt..
Lue lisää

2.3.2020 | Digitaalinen, Kauppakeskusmedia, Ostoympäristö

Kauppakeskus Hansakortteli uudistuu ja mainosverkostomme laajenee

Turun keskustassa, Kauppatorin laidalla sijaitsevan Hansakorttelin pitkä ja merkittävä uudistushanke on tullut päätökseensä ja uudistuneen kauppakeskuksen avajaisjuhlaviikkoa vietetään nyt maaliskuun alussa. Samalla Clear Channelin mainosverkosto laajenee..
Lue lisää

26.2.2020 | Digitaalinen, Tutkimus, Kaupunkiympäristö, Ostoympäristö

Ulkomainonta värittää vähittäiskaupan tulevaisuutta

Perinteisten kauppakatujen kuolemaa on ennustettu medioissa jo pitkään, ja niiden pahimpana kilpailijana on pidetty verkkokauppaa. Online-ostaminen onkin vahvassa kasvussa, ja jo yli 85 % suomalaisista tekee ostoksia verkossa.1 Huomionarvoista on kuitenkin..
Lue lisää