Ajankohtaista (10)

25.5.2020 | Ostosympäristö, Liikenneympäristö, Kaupunkiympäristö, Inspiraatio, Kuluttajakäyttäytyminen

Mitä voimme odottaa kesältä 2020?

Tuleva kesä tuo tullessaan positiivisia tuulahduksia. Yritykset ja toimialat avaavat jälleen toimintaansa ja suomalaisten kulutus on hyvää vauhtia toipumassa. Yhteiskunnan avautuessa uuteen normaaliin kuluttajat aikovat lisätä rahankäyttöään erityisesti..
Lue lisää

30.4.2020 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia

Tavoittava ja tehokas kauppakeskusmediamme kasvoi jälleen – kauppakeskus Hertsi osaksi verkostoamme

Clear Channelin moderni ja digitaalinen kauppakeskusmedia on kasvanut jälleen. Uusi, maaliskuussa avautunut, kauppakeskus Hertsi on nyt osa kattavaa ja uniikkia verkostoomme. Kauppakeskus Hertsi yhdistyi vanhaan kauppakeskus Megahertsiin.
Lue lisää

23.4.2020 | Ostosympäristö, Uutiset, Liikenneympäristö, Kaupunkiympäristö, Kuluttajakäyttäytyminen

On aika suunnata katseet kohti tulevaa

Koronaviruksen (COVID-19) aiheuttama poikkeustilanne hallitsee edelleen arkeamme, mutta merkkejä paremmasta on jo havaittavissa. Kiinassa palataan hiljalleen normaaliin elämänrytmiin, ja rajoitustoimenpiteet Suomessa ovat tehonneet odotettua paremmin, joten..
Lue lisää

2.4.2020 | Matkustusympäristö, Digitaalinen mainonta, Staattinen mainonta, Liikenneympäristö, Inspiraatio, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys

Rakenna mainetta pitkäaikaisella näkyvyydellä

Lentoaseman uniikki mainosympäristö sopii sekä lyhytaikaisiin kampanjoihin että pitkäaikaiseen brändinrakennukseen. Se tarjoaa ainutlaatuisen tarttumapinnan kansainvälisyyteen, ostovoimaiseen yleisöön ja kiinnostaviin kohderyhmiin.
Lue lisää

2.4.2020 | Matkustusympäristö, Digitaalinen mainonta, Staattinen mainonta, Liikenneympäristö, Inspiraatio, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Kuluttajakäyttäytyminen

5 erinomaista syytä sisällyttää lentoasemaratkaisut mainoskampanjaasi

Lentoaseman uniikki mainosympäristö sopii sekä lyhytaikaisiin kampanjoihin että pitkäaikaiseen brändinrakennukseen. Se tarjoaa ainutlaatuisen tarttumapinnan kansainvälisyyteen, ostovoimaiseen yleisöön ja kiinnostaviin kohderyhmiin.
Lue lisää

30.3.2020 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Staattinen mainonta, Paikallisratkaisut, Liikenneympäristö

Ulkomainonta reagoi ja joustaa, kun maailma ympärillämme muuttuu

Uusi, joustava Flex-konseptimme on luotu tuomaan turvaa asiakkaillemme. Tarjoamme mahdollisimman riskittömät kaupat joustavan siirtomahdollisuuden ja poikkeuksellisten peruutusehtojen avulla. Tarvittaessa kampanjaan on mahdollista saada myös joustavat..
Lue lisää

30.3.2020 | Tutkimus, Inspiraatio, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Mainonnan toimivuus, Kuluttajakäyttäytyminen

Miksi ja miten nyt kannattaa mainostaa?

Epävarmuuden keskellä on tärkeää muistuttaa, että yhteiskunta toimii edelleen ja epävakaus on vain ohimenevä tilanne. Ulkomainonta on edelleen toimiva keino välittää kuluttajille arkea helpottavaa informaatiota, herättää inspiraatiota sekä osoittaa, että..
Lue lisää

19.3.2020 | Vastuullisuus

Onneksi on maanantai

Meillä on Clear Channelilla leikkimielinen sanonta ”onneksi on maanantai”. Sanonta kiteyttää hyvin sen, millainen Clear Channel on työpaikkana: kun töissä voidaan hyvin, maanantait eivät tunnu yhtään perjantaita raskaammilta.
Lue lisää

18.3.2020 | Digitaalinen mainonta, Smart City, Kaupunkiympäristö

Varma kevään merkki – kaupunkipyörät palaavat katukuvaan

Kaupunkipyörät palaavat katukuvaan tänä keväänä Helsingissä ja Espoossa normaalia aiemmin, kun pyöräilykausi alkaa jo 23. maaliskuuta. Vantaalla pääsee pyöräilemään 1. huhtikuuta alkaen. Pian käyttöön tulevat kaupunkipyörät tuovat mukanaan Helsingin..
Lue lisää

6.3.2020 | Digitaalinen mainonta, Dynaaminen, Inspiraatio

Aina ajankohtainen, dynaaminen kampanja

Dynaamiset kampanjat jäävät takuulla mieleen, sillä ne erottuvat kekseliäisyydellään ja vaihtelevuudellaan. Mainos on aina ajankohtainen, sillä se päivittyy jatkuvasti tilanteeseen sopivaksi, mikä avaa lähes rajattomat mahdollisuudet luoda yhä paremmin..
Lue lisää