Ajankohtaista

17.4.2024 | Digitaalinen mainonta, Uutiset

Verkostomme vahvistuu jälleen! Yli 230 uutta City-mainospintaa

City-mainospinnoissa yhdistellään Street ja Malls -pintoja, jotka tavoittavat kaupunkilaiset erilaisissa kaupunkiympäristöissä: kaduilla, kauppakeskuksissa ja joukkoliikenneasemilla. Uudet City-mainospintamme tuovat merkittävästi lisää valtakunnallista..
Lue lisää

4.4.2024 | Digitaalinen mainonta, Uutiset, Liikenneympäristö, Kaupunkiympäristö

Uudistunut Panorama-tuoteperheemme – nyt parempi kuin koskaan!

Olemme kehittäneet Panorama-tuoteperheemme entistäkin paremmaksi. Uudistuksen myötä otat nyt näyttävästi haltuun auto- sekä ostosmatkat ja teet vaikutuksen isoilla mainospinnoilla. Yhden sijaan meillä on nyt uudistuksen myötä kaksi eri..
Lue lisää

29.2.2024 | Matkustusympäristö, Digitaalinen mainonta, Uutiset

Matkustuskeskittymien verkostomme kasvaa ja uudistuu!

Olemme saaneet uutuuksia Helsingin päärautatieasemalle, Länsiterminaaliin sekä Helsinki-Vantaan lentoasemalle. Lisäksi verkostomme näissä kohteissa tulee kevään aikana uudistumaan ja laajentumaan vielä entisestään. Lentoasemalla, satamissa sekä..
Lue lisää

7.2.2024 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Uutiset

Vaikuttava digitaalinen kauppakeskusverkostomme laajenee entisestään

Verkostomme kehittyy entistäkin upeammaksi. Olemme uusineet useita merkittäviä kauppakeskussopimuksiamme sekä saaneet verkostoomme täysin uusia kohteita. Näihin sopimuksiin kuuluvat muun muassa Itis, Mall Of Tripla, Jumbo & Flamingo, Kaari, Sello sekä..
Lue lisää

23.1.2024 | Digitaalinen mainonta, Uutiset

Panorama-verkostomme kasvaa ja vahvistuu

Lue lisää

11.12.2023 | Vastuullisuus

Tuore selvitys: Ulkomainosyhtiöiden mainostuloista 47 % yhteiskunnalle

Vuonna 2022 ulkomainosyhtiöt tukivat suomalaista yhteiskuntaa noin 40 miljoonalla eurolla.
Lue lisää

31.8.2023 | Digitaalinen mainonta, Store Digital, Ostosympäristö, Uutiset

192 uutta pintaa Store Digital -verkostoomme

Store Digital -verkostomme kasvutahti on ollut huimaa. Elokuussa näyttöjen määrä ylitti jo 2000 rajan, kun verkosto laajeni 48:aan uuteen myymälään Pohjois-Suomen ja Pirkanmaan alueilla. Myymälämäärä on alle kolmessa vuodessa kasvanut 65 % ja kasvu tulee..
Lue lisää

29.8.2023 | Digitaalinen mainonta, Kaupunkiympäristö, Isot Digit, Kauppakeskusmedia

Pramea kokonaisuus tavoittaa Suomen vilkkaimmassa rakennuksessa

Helsingin ydinkeskustan premium-pintojen tarjonta sai kesällä vaikuttavaa vahvistusta. Keskeinen sijainti Helsingin sydämessä sekä suuret kaksipuoliset mainosnäytöt tekevät kokonaisuudesta ainutlaatuisen – se tavoittaa joukkoliikenteen keskiössä päivittäin..
Lue lisää

14.6.2023 | Tutkimus, Kaupunkiympäristö, Isot Digit, Kauppakeskusmedia

Premium-pinnat saavat brändit loistamaan

Näkyminen isoilla ulkomainospinnoilla vahvistaa katsojan positiivista mielikuvaa brändistä. Kuluttajat mieltävät digitaalisilla premium-pinnoilla näkyvät brändit voimakkaiksi, korkealuokkaisiksi ja ikonisiksi.1 Tutustu alta premium-pintojen hyötyihin!
Lue lisää

13.6.2023 | Store Digital, Ostosympäristö, Tutkimus: kohderyhmätieto

Miten ostopäätös syntyy päivittäistavarakaupoissa?

Toteutimme maaliskuussa 2023 Norstat Finlandilla kuluttajatutkimuksen, jossa selvitettiin kahdeksan pääkategorian ja yli 70 tuoteryhmän osalta miten ostopäätös eri tuotteissa syntyy. Tutkimuksen kohderyhmänä olivat 18–79-vuotiaat päivittäistavarakaupoissa..
Lue lisää