Ajankohtaista

14.11.2019 | Digitaalinen, POS, Ostoympäristö

Sello on Suomen paras kauppakeskus 2019

Kauppakeskus Sello valittiin lokakuussa Suomen parhaaksi kauppakeskukseksi NCSC Awards -gaalassa. Voiton takana on pitkäjänteinen työ kiinteistökehityksen parissa sekä yhteisöllisyys, jota Sello on rakentanut vaikutusalueellaan kohtaamispaikkana ja..

Lue lisää

12.11.2019 | Airport, Digitaalinen, Dynaaminen

Clear Channel valittiin Helsinki-Vantaan lentoaseman mediakumppaniksi

Lentoaseman uniikki ympäristö tarjoaa jatkossakin mainostajille upeita mahdollisuuksia Finavian ja Clear Channel Suomen monivuotisen yhteistyön jatkuessa. Mediaympäristö tulee uudistumaan täysin, mikä mahdollistaa entistäkin vaikuttavampien..

Lue lisää

8.11.2019 | Digitaalinen, POS, Ostoympäristö

Suomen parhaimmat kauppakeskukset kuuluvat Clear Channelin kauppakeskusmedian verkostoon

Clear Channelin laadukas kauppakeskusmediaverkosto tuo mainostajalle parhaimman kanavan toteuttaa tavoittava kampanja korkealuokkaisessa mediaympäristössä. Näyttävät ja modernit mainospintamme löytyvät kauppakeskusten keskeisimmiltä paikoilta.

Lue lisää

31.10.2019 | Digitaalinen, POS, Ostoympäristö

Kauppakeskus Atomi osaksi Clear Channelin kauppakeskusmedian verkostoa

Riihimäellä sijaitseva Kauppakeskus Atomi on liittynyt osaksi Clear Channelin kauppakeskusmedian verkostoa. Kauppakeskuksesta löytyy 8 digitaalista näyttöä, jotka ovat osa Shopping Digital -sarjaamme. Lisäksi Kauppakeskus Atomin yhteydessä sijaitsevaan..

Lue lisää

30.10.2019 | Digitaalinen, Jättitaulut, Kaupunkiympäristö, Isot Digit

Lanseeraa näyttävästi ulkomainonnalla

Ulkomainonta huomataan! Ulkomainonta tavoittaa ja vaikuttaa. Se tekee näkyväksi – oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Hyvä ulkomainoskampanja tukee brändin rakentamista.

Ulkomainonnan hyödyt lanseerauskampanjoissa puhuvat puolestaan. Koska ulkomainonta on..

Lue lisää

29.10.2019 | Digitaalinen, Dynaaminen, smart city

Älykkäät ja rakastetut kaupunkiratkaisut ehkäisevät ilmastonmuutosta

Clear Channelin Lassi Tolonen kertoi Smart City & Buildings 2019 -tapahtumassa kaupunkilaisten rakastamista ratkaisuista, jotka vähentävät ympäristökuormaa ja tekevät arjesta helpompaa.

Lue lisää

25.10.2019 | Ostoympäristö, Kaupunkiympäristö, promootiopaikat

Miksi asiakkaan kohtaaminen on tärkeää?

Palvelujen ja päivittäisten kohtaamisten siirtyessä yhä enenevissä määrin verkkoon kuluttajan kohtaaminen on tullut aikaisempaa haastavammaksi, mutta samaan aikaan face-to-face -kohtaamisten merkitys on kasvanut.

Lue lisää

14.10.2019 | Digitaalinen, POS, Ostoympäristö

CLEAR CHANNEL KASVATTAA KAUPPAKESKUSVERKOSTOAAN

MALL OF TRIPLAAN SIJOITETAAN PERÄTI 40 DIGITAALISTA MAINOSPINTAA JA KOLME JÄTTINÄYTTÖÄ.

Clear Channel ja Helsingin Pasilaan nouseva kauppakeskus Mall of Tripla ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Clear Channel vastaa kauppakeskuksen..

Lue lisää

11.10.2019 | Digitaalinen

Digitaalisten aineistojen erikoistoimituspäivät, vuodenvaihde 2019

Vuodenvaihde lähestyy ja digitaalisten aineistojen osalta meillä on erikoistoimituspäivät. Läydät poikkeusaikataulun täältä.

Lue lisää

23.9.2019 | Digitaalinen, POS, Ostoympäristö

Clear Channel vastaa laajenevan Kauppakeskus AINOAn mainosmyynnistä

Espoon Tapiolassa sijaitseva Kauppakeskus AINOA laajenee ja liittyy osaksi Clear Channelin valtakunnallista kauppakeskusmedian verkostoa. Kauppakeskukseen sijoitetaan kaikkiaan 28 digitaalista mainosnäyttöä sekä yksi iso Shopping Wall keskuksen..

Lue lisää