9.8.2019 | Digitaalinen, FMCG, Case, Erikoistoteutus, Liikenneympäristö

Oltermannin kampanja muistuttaa ajamaan varovasti

Asiakas: Valio Oltermanni

Kampanja: Muitakin pieniä liikenteessä

Kampanja-aika: 7.-13.8.

 

Valio Oltermannin ”Muitakin pieniä liikenteessä” -kampanjalla halutaan kannustaa autoilijoita huomioimaan nopeusrajoitukset entistä huolellisemmin ja muistuttaa, että koululaiset tulevat jälleen osaksi liikennettä torstaista 8.8. alkaen.

Oltermannin valtakunnallinen ulkomainoskampanja on näyttävästi esillä katukuvassa koulujen alkaessa, ja Clear Channelin digitaalinen Panorama-verkosto takaa kattavan näkyvyyden ympäri Suomen yhteensä 60:ssa mainosnäytössä 21 eri kaupungissa.

-Kampanjan keskiössä on vastuullinen bränditeko ulkomainoksen muodossa. Halusimme valjastaa huomiota herättävän brändivärin ja lasten rakastaman Herra Oltermanni -hahmon lisäämään liikenneturvaa, kertoo SEK:n creative Annu Terho.

 

Nopeustutka tienvarressa muistuttaa ylinopeutta ajavia autoilijoita ajamaan hitaammin

Läpimenovoimaa kampanjalle tuo interaktiivinen erikoistoteutus, jonka ideana on mitata autoilijoiden ajonopeuksia. Erikoistoteutus toteutetaan Helsingin Niemenmäessä sekä Huopalahdessa, ja maksimaalisen huomioarvon takaamiseksi nämä mainoslaitteet teipataan kauttaaltaan Oltermannin keltaisella brändivärillä.

Kampanjalla halutaan kiinnittää huomiota autoilijoiden tilannenopeuteen ja tarkkaavaisuuteen liikenteessä koulujen alkaessa, jolloin liikenne on täynnä pieniä kulkijoita. Mainosnäyttöön asennettu tutka ilmoittaa ohiajavan auton nopeuden ja Herra Oltermanni joko kehottaa hidastamaan tai kiittää autoilijaa sopivasta nopeudesta.

Kampanjan ideoivat ja suunnittelivat SEK ja Valio Oltermanni, ja se on tehty yhteistyössä Clear Channelin kanssa. Teknisistä toteutuksista vastasi Interactive Inuits.

 

Maantiemedia tavoittaa autoilevan kohderyhmän

Clear Channelin digitaalinen ja valtakunnallinen maantieverkosto tavoittaa suuren kohdeyleisön nopeasti ja tehokkaasti. Panorama-mainoslaitteet sijaitsevat suurten kaupunkien läheisyydessä, vilkkaiden teiden varrella, joten saat kampanjallesi helposti suuren peiton.

Digitaalisen Panorama-verkoston huomioarvo on valtava, voit tavoittaa jopa 35 miljoonaa kontaktia kahden viikon kampanja-ajalla (Panorama Finland -paketti). Mainoksesi nähdään 151 suuressa digitaalisessa mainosnäytössä siellä missä ihmiset liikkuvat.

Jaa sisältö: