5.12.2019 | Digitaalinen, POS, Ostoympäristö, Isot Digit, Kauppakeskusmedia

Kauppakeskus Trio sai upean Shopping Wall -näytön

Shopping Wall -verkostomme on jälleen vahvistunut. Kauppakeskusmedian verkostoomme kuuluva kauppakeskus Trio on saanut ulkoseinälleen uuden ja upean Shopping Wall -näytön.

Suosittu ja Päijät-Hämeen suurin kauppakeskus Trio sijaitsee Lahden ydinkeskustassa, Vesijärvenkadun ja Aleksanterin kadun risteyksessä. Päijät- Hämeen maakunnassa, Vesijärven rannalla, sijaitseva Lahti on Suomen kahdeksanneksi suurin kaupunki. Vilkkaassa ja aktiivisessa Lahdessa asuu yli 120 000 asukasta ja se on suosittu matkailukohde.

Uuden näytön sijainti ja näkyvyys on siis erinomainen. Näyttö on mitoiltaan yli seitsemän metriä leveä ja lähes kolme metriä korkea, ja se tavoittaa noin 293 551 viikkokontaktia.

 

RAKENNA VAIKUTTAVA KAMPANJA ISOILLA DIGITAALISILLA MAINOSPINNOILLA

 

Suuret digitaaliset mainospinnat parhailla paikoilla huomataan ja näyttävä digitaalinen ulkomainonta vaikuttaa. 1Silmänliike- ja kasvojentunnistusmenetelmään perustuvan tutkimuksen mukaan digitaaliset mainokset saivat keskimäärin 24 % enemmän katsekontakteja kuin staattiset mainokset ja niiden parissa myös viihdyttiin 60 % pidempään. Tämä ei sinänsä yllätä, koska ihmisaivot reagoivat luonnostaankin vahvemmin yllättäviin ja liikkuviin kohteisiin.

Ulkomainonta tekee brändin näkyväksi oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja tukee erinomaisesti brändin rakentamista. Suurilla mainospinnoilla voi puhutella suurta yleisöä ja tavoittaa kuluttajat premium-mainospaikoilla. Digitaaliset ulkomainokset välittävät tehokkaasti esimerkiksi tunteisiin vetoavia brändillisiä viestejä ja sopivat erinomaisesti muun muassa lanseerauskampanjoihin.

Toki myös taktisempien, aktivointitarkoituksessa esitettyjen mainosviestien välittäminen onnistuu erinomaisesti digitaalisten ulkomainosten avulla. ²Tutkimusten perusteella on todennettu, että digitaalinen ulkomainoskampanja kasvattaa brändiharkintaa keskimäärin +17 % staattisiin mainospintoihin verrattuna - ja brändin harkitseminenhan johtaa ostoaikeisiin sekä ostamiseen.

Huomioarvon maksimoimiseen sopii siis mainiosti valtavat digitaaliset kauppakeskusnäyttömme.  Kampanja Shopping Wall -verkostossamme lisää kampanjan vaikuttavuutta ja tehoa vilkkaimmissa kauppakeskuksissa. Se on tehokas keino tavoittaa ostoksille tulevat kuluttajat.

 

TEE BRÄNDISTÄSI KUULUISA

 

Mikä tekee brändistä kuuluisan? ³Tutkimustemme mukaan brändin vahvuuden on todettu rakentuvan neljästä teemasta: tunnetason merkityksellisyydestä, luovuudesta, ikonisuudesta sekä laajasta näkyvyydestä & puhuttelevuudesta. Maineikkaan brändin määriteltiin olevan voimakas, korkealuokkainen ja ikoninen. Kuuluisa brändi koettiin myös erittäin näkyväksi, luovaksi ja puheenaiheita herättäväksi.

Miten tätä brändimielikuvaa sitten välitetään tehokkaimmin? ³Tutkimuksemme ja testiemme perusteella on havaittu, että kuluttajat suosivat brändejä, joiden he näkevät mainostavan suurimmilla digitaalisilla ulkomainospinnoilla. Näillä näyttävillä paikoilla mainostavien brändien arvioitiin olevan luovempia, puhuttelevampia, näkyvämpiä, korkealuokkaisempia, voimakkaampia ja ikonisempia. Vastaajat perustelivat digitaalisten premium-mainospintojen sopivuutta brändin maineen rakentamiseen  muun muassa siten, että niillä mainostavat brändit näyttävät hyvältä, tekevät suuremman vaikutuksen ja kiinnittävät tehokkaammin kuluttajien huomion.

lue lisää Brand Fame Uncovered -tutkimuksestamme

 

Puhuttele suurta yleisöä, tee brändistäsi kuuluisa ja tavoita kuluttajat laadukkailla digitaalisilla näytöillä suurten kaupunkien premium-mainospaikoilla modernilla ja huomiota herättävällä ratkaisulla. Kauppakeskus Trion Shopping Wall -näytön myynti on alkanut. Ota yhteyttä myyntiimme!

Ota yhteyttä


LÄHTEET:

1: Kinetic, Digital Eye and Face Tracking, 2011
2: Adshel, Adshel Live, 2016
3: Brand Fame Uncovered, Clear Channel UK (2016)


 

Jaa sisältö: