2.3.2020 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia

Kauppakeskus Hansakortteli uudistuu ja mainosverkostomme laajenee

Turun keskustassa, Kauppatorin laidalla sijaitsevan Hansakorttelin pitkä ja merkittävä uudistushanke on tullut päätökseensä ja uudistuneen kauppakeskuksen avajaisjuhlaviikkoa vietetään nyt maaliskuun alussa. Samalla Clear Channelin mainosverkosto laajenee ja uudistuu kauppakeskuksessa.

Hansakorttelin mittavan uudistuksen tavoitteena oli luoda esteetön, viihtyisä ja selkeä kauppakeskus, joka palvelee paremmin niin asiakkaiden kuin kauppiaidenkin tarpeita. Myös pintoja sekä valaistusta on uudistettu ja peruspalveluita kehitetty.

 

Uudistuksen myötä myös mainosverkostomme Hansakorttelissa päivittyy. Jatkossa löydät kauppakeskuksesta 24 uutta Shopping Digital -näyttöä, joiden viikkotavoittavuus on 4,7 miljoonaa kontaktia (OTC). Lisäksi valikoimaa täydentävät kaksi Shopping Wall -näyttöä sekä lukuisat promootiopaikat. Promootiovalmiudet löytyvät pienestä ständistä aina suurempaan tapahtumapaikkaan asti, joka soveltuu hyvin tuotelanseerauksiin ja näyttäviin toteutuksiin.

 

Turun suurimmassa ja Suomen rakastetuimmaksi kauppakeskukseksi äänestetyssä Hansakorttelissa on muun muassa lukuisia erikoisliikkeitä, yli 30 kahvilaa ja ravintolaa, Stockmann-tavaratalo sekä Suomen vanhin teatteri Åbo Svenska Teater. Ostosten lomassa voi Hansakorttelissa törmätä myös erilaisiin tapahtumiin, kulttuuriin sekä näyttelyihin. Vuonna 2018 Hansakorttelissa vieraili 12 miljoonaa kävijää eli noin 30 000 asiakasta päivittäin.

 

Clear_Channel_Hansakortteli_koostekuva

 

kattava kauppakeskusmedian verkostomme

 

Laadukas kauppakeskusmedian verkostomme on tehokas kanava toteuttaa tavoittava kampanja korkealuokkaisessa mediaympäristössä. Kauppakeskusmedia tarjoaa mahdollisuuksia niin valtakunnalliseen peittoon kuin paikalliseen näkyvyyteen.  Mahdollistamme tehokkaan näkyvyyden kuluttajan ostopolun tärkeimmillä hetkillä.

 

Mainostajan käytettävissä on massiivinen digitaalisten mainospintojen verkosto keskuksien sisällä, jättinäyttöjä maksimaalisen vaikutuksen tekemiseen sekä promootiomahdollisuudet esimerkiksi tuotejakelua ja -lanseerauksia varten. Kauppakeskusten digitaalisten ratkaisuiden hyödyntäminen innovatiivisella ja kekseliäällä tavalla tarjoaa mainostajalle erinomaisen tilaisuuden näyttäytyä edelläkävijänä. 

 

Kauppakeskusmediamme tavoittavuus ja laatu on omaa luokkaansa – valtakunnalliseen verkostoomme kuuluu 38 Suomen upeinta kauppakeskusta. Verkostomme tavoittaa yli 70 miljoonaa viikkokontaktia ja siihen kuuluu lähes 500 Shopping Digital -mainosnäyttöä sekä 30 Shopping Wall -mainospintaa.

 

Tutustu valtakunnalliseen kauppakeskusmedian verkostoomme.

kauppakeskusmediamme

 

Hurmaa kauppakeskuksessa viihtyvät asiakkaat


Kauppakeskusmainonta on ylivoimainen keino tavoittaa kuluttajat siellä, missä ostopäätökset tehdään, ja se on olennaisessa roolissa ohjaamassa vastaanottaivaisin mielin ostopaikkojen läheisyydessä liikkuvia kuluttajia. Kauppakeskus on optimaalinen paikka tehdä kuluttajaan vaikutus näyttävällä ja huomiota herättävällä mainonnalla. Ostopolkututkimuksemme mukaan lähes kaikki kauppakeskuskävijät ovat huomanneet mainontaa vierailunsa aikana. Mainonta koetaan olennaiseksi ja hyväksytyksi osaksi kauppakeskusmaailmaa, sillä siihen suhtaudutaan tutkimuksemme perusteella pääosin positiivisesti.¹

 

Kauppakeskusmainonnalla voit vaikuttaa. Ostopolkututkimuksemme vastaajista 63 % kertoo tekevänsä lopullisen tuotevalinnan vasta kauppakeskuksessa ja 42 % kertoo ostaneensa jonkin kauppakeskuksen mainosnäytöllä näkemänsä tuotteen. 66 % kertoo hoitavansa talouden ruokaostokset kauppakeskusvierailunsa aikana ja kolmasosa päätyy vaateostoksille, mutta ostoskasseihin kertyy myös monipuolisesti muista ostoksia.¹

lataa ostopolku-opas

 

Kiinnostuitko laadukkaasta kauppakeskusmediastamme ja mainos- ja promootiomahdollisuuksista Hansakorttelissa? Ota yhteyttä myyntiimme!

OTA YHTEYTTÄ


Lähde: Consumer Compass Oy. Clear Channel. Ostopolkututkimus 2018.