7.9.2020 | Airport, Digitaalinen, Uutiset, Isot Digit

Helsinki-Vantaan lentoasemalla näyttäviä ja uniikkeja uutuuksia

Helsinki-Vantaan lentoasemalle rakentuu parhaillaan ennennäkemätön mediakokonaisuus, joka tukee lentoaseman identiteettiä, tunnelmaa ja palveluja. Uniikkeja ja näyttäviä uutuuksia ovat muun muassa The High Street, The Arrivals sekä laajentunut Premium Traveller -verkosto. Nämä uudet, upeat mainosratkaisut vievät mainostajan mahdollisuudet aivan uudelle tasolle.

Helsinki-Vantaan lentoasema on ainutlaatuinen ympäristö, joka tarjoaa mainostajille ja heidän brändeilleen parhaan tarttumapinnan kansainvälisyyteen, ostovoimaiseen yleisöön ja aktiivisiin kuluttajiin. Tyypillinen vierailija viipyy lentoasemalla noin 2-3 tuntia, ja siellä viihdytään ja vietetään aikaa muun muassa ostosten ja ravintoloiden parissa. Odotusaikana on mitä erinomaisin hetki inspiroida kuluttajaa. Lentoasemalla vaikutat kuluttajat sekä pitkäaikaisella että lyhytaikaisella näkyvyydellä. Lisäksi lentoaseman asiakkaiden ostovoima on erinomainen. Siellä korostuvat muun muassa seuraavat kohderyhmät: korkeasti koulutetut, hyvätuloiset sekä päättävässä ja johtavassa asemassa olevat työntekijät.

katso video

 

uniikit näyttävät uutuudet

 

The High Street

Tämä kulman ylittävä digitaalinen formaatti on Suomessa ennennäkemätön. Näytöt ovat sisätiloihin suhteutettuna mahtavan kokoiset – 19 neliömetriä per näyttö. Näyttöjen sijainti on yksi lentoaseman keskeisimpiä, sillä vilkkain turvatarkastus tuo matkustajat juuri The High Streetin välittömään läheisyyteen. Lisäksi Premium Lane -turvatarkastuksen reitti ja Finnairin Schengen Business Lounge takaavat sekä suuren määrän kontakteja, että premium-kohderyhmän.

Tämä vangitseva kokonaisuus toimii erinomaisesti brändinrakennuksessa – upea kokonaisuus ei jää huomaamatta.

 

The Arrivals

The Arrivals on verkosto, jolla kohdistat viestisi Suomeen saapuville matkustajille. Tämä on ainutlaatuinen paikka ja tilaisuus tehdä vaikutus esimerkiksi turisteihin tervetulotoivotusten tai erilaisten aktiviteetti-ideoiden muodossa.

The Arrivals -kokonaisuus käsittää yhteensä 6 digitaalista mainosnäyttöä. Nämä sijaitsevat terminaali 1:ssä ja terminaali 2:ssa. Verkostolla voit tavoittaa miljoonia silmäpareja vuodessa.

 

Premium Traveller -verkosto

Laajentunut Premium Traveller -verkosto kulkee lähtevän matkustajan mukana koko lentoasemalla vietetyn ajan − niin lähtöaulassa, ravintola- ja ostosympäristössä kuin odotusalueellakin sekä Finnairin Business Loungeissa. Toistojen määrä verkostolla on valtava ja tavoittavuusaika pitkä.

Tehokas Premium Traveller -verkosto tavoittaa 100 % Helsinki-Vantaan lentoaseman matkustajista. Tämä digitaalinen ja interaktiivinen verkosto kattaa kaikkiaan 61 mainosnäyttöä terminaali 1:ssä, terminaali 2:ssa sekä Business Loungeissa. Verkosto kasvaa tulevan syksyn aikana vielä huimasti lisää.

 

Lue lisää myös muista lentoaseman mainosratkaisuista.

Tutustu Airport-tuotteisiin

 

rakenna vaikuttava brändielämys isoilla digitaalisilla pinnoillamme

 

Lentoaseman vahvuus brändinrakennuksen työkaluna on sen kattava mainosverkosto kiinnostavine mainosratkaisuineen. Lentoasemalla on laaja valikoima sekä staattisia että digitaalisia mainospintoja, joista voimme rakentaa asiakkaillemme parhaat mahdolliset ratkaisut. Näyttävien digitaalisten mainospintojen verkosto jatkaa kasvuaan lähitulevaisuudessakin.

 

Lentoasema on poikkeuksellinen mainosympäristö, sillä siellä pitkäaikaiset brändinrakennuskampanjat ovat perusteltuja ja tehokkaita. Lentoasemalla toteutetun kampanjan toistomäärä jää yksittäisen kuluttajan osalta lentoasemaympäristössä pienemmäksi kuin muissa mediaympäristöissä, sillä lentoasemalla ihmisten vaihtuvuus on suurta – tavoitat joka päivä lähes kokonaan uuden yleisön. Kampanja-ajan pidentäminen tuo suhteessa laajemman yleisön kampanjalle kuin muissa mediaympäristöissä ja pidempi näkyvyys takaa kampanjalle korkeamman toistotason.

 

Lentoasema on siis mitä otollisin mainosympäristö maineen rakentamiseen. Vaikuttavimmat mainoskampanjat syntyvät, kun hyödynnetään digitaalisen ulkomainonnan parhaita puolia, kuten reaaliaikaisesti päivittyviä spotteja, liikkuvan kuvan huomioarvoa tai räätälöityjä viestejä eri vuorokauden- tai viikonaikoina.

Lue lisää

Clear_Channel_Lentoasema_koostekuva


Tutustu lisää aiheeseen:

5 syytä mainostaa lentoasemalla lue artikkeli Finavian ja Clear Channelin yhteistyöstä


Kiinnostuitko lentoaseman uniikeista ja kansainvälisistä mainosmahdollisuuksista? Ota yhteyttä myyntiimme.

OTA YHTEYTTÄ

Jaa sisältö: