09.10.2019 | Matkustusympäristö

Brändätyt toteutukset

Lähes mikä tahansa voi olla brändättyä sisältöä lentoasemalla. Lue alta mitä olemme tuottaneet tähän mennessä ja anna mielikuvituksen lähteä lentoon!

GET IN THE ZONE AT HELSINKI AIRPORT

Brändätty toteutus Helsinki-Vantaan lentoasemalla tarjoaa aikaa yksinoikeudella: tyhjä taulu jossa ilmaista brändiäsi ja tavoittaa kohdeyleisösi. Muiden mainostajien poissaollessa voit räätälöidä viestisi tarkkaan tai niin mahtipontisesti kuin haluat. Tukena on koko luova tiimimme ideoinnista aina toteutukseen ja ylläpitoon.

Oma brändätty sisältö Helsinki-Vantaalla on voimakkainen ja eksklusiivisin tapa brändillesi puhutella lentävää kohderyhmää.

Huawei luggage beltMATKATAVARA-HIHNAT

Valmiiksi konseptoitu tapa toteuttaa brändättyjä alueita. Kaikki saapuvat matkustajat  kulkevat matkatavara-aulojen läpi ja kohtaavat matkatavarahihnat. Ne matkustajat kenell äon ruumassa laukkuja viettävät keskimäärin kymmenen minuuttia median parissa. Brändätyt laukkuhihnat ovat tervetullut väriläiskä muuten kliinisessä ympäristössä. Hihnabrändäykset ovat muistettuja j apidettyjä toteutuksia lentoasemalla.

Matkatavarahihnan brändäys kuuluu pitkäaikaisiin mediaratkaisuihin, jotka tuovat lisäarvoa brändille usein matkustavien keskuudessa. tämä yleisö kohtaa toteutuksen usein monta kertaa kampanjan aikana.

fortum finnair lounge branding energyFORTUM LATAUSPISTEET

Brändättyä sisältöä, jota ei olisi ilman sponsoria. Fortumin latauspisteet suunniteltiin yhteistyössä Finavian kanssa ensimmäisestä havainnekuvasta lähtien. Vuosien varrella pisteiden ulkonäkö ja määrä ovat muuttuneet mutta brändi on ollut läsnä toteutuksessa alusta lähtien ja on synonyymi latauspisteelle. Finavia on erittäin ylpeä laajasta latauspisteverkostosta, joka hakee vertaistaan jopa kansainvälisesti.

Kuten useimmilla brändätyillä toteutuksilla, latauspisteillä ja Fortumilla on korkea huomioarvo vuositain tehdyssä mainonnan tehokkuusmittauksessa. Matkustajat liittävät myös brändiin huomattavan positiivisia argumentteja, mitä ei pidä ottaa itsestäänselvyytenä energiayhtiönä.

oriola security check consumerFAMILY GATE

Helsinki-Vantaa tarjoaa matkustaville perheille oman turvatarkastuskaistan, joka voidaan myös brändätä. Family Lane on tuote joka on suunniteltu matkustusmukavuuden lisäämiseksi, missä perheet voivat mennä turvatarkastuksen läpi rauhassa ja keskittyen myös lapsien matkustusmukavuuteen. Family Gate sijaistee suurimmassa lähtöaulassa ja näkyy hyvin myös muille matkustajille. Family Gaten brändäys tuo iloa myös pienille matkustajille ja muistetaan erinomaisesti.

american express elevator brandingAMERICAN EXPRESS PRIORITY LANE

Paljon matkustavien liikkuminen kentällä nopeutui jälleen, kun American Express aloitti kumppanuuden Finavian kanssa ja brändäsi Premium Lane-turvatarkastuksen, jossa American Express® Platinum ja Centurion kortinhaltijat voivat suorittaa turvatarkastuksensa nopeasti ja pääsevät etenemään suoraan airside-puolelle business loungeen odottamaan lentonsa lähtöä.

Tämä lisää jälleen matkustusmukavuutta ja lokakuussa lanseerattu uusi palvelu on otettu vastaan kortinhaltijoiden keskuudessa positiivisesti.

”Kortinhaltijoissamme korostuu matkustaminen niin työn puitteissa kuin vapaa-ajallakin, joten halusimme tälläkin tavalla palvella American Expressin asiakkaita ensiluokkaisella palvelulla,” iloitsee Pohjoismaiden maanjohtaja Fredrik Sauter. ”Etsimme jatkuvasti uusia tapoja palkita kortinhaltijoitamme American Expressin valinnasta ja haluamme sitouttaa heitä toimintaan kanssamme. Premium Lane on osoitus pyrkimyksestämme asiakkaittemme arjen parantamiseksi.” Sauter lisää.

Premium Lane löytyy Helsinki Vantaan lentoaseman molemmista Schengen-terminaaleista ja sitä voivat hyödyntää kaikki Platinum- ja Centurion kortinhaltijat.