Airport, Case

Visit yyteri aktivoi aisteja lentoasemalla

Helmikuussa tuotettiin lentoaseman ensimmäinen kampanja jossa oli mukana äänimarkkinointia, mikä tavoitti lähtevät ja saapuvat kotimaiset matkustajat sekä kansainväliset vaihtomatkustajat.

”Toteutimme porilaisella asenteella ja huumorilla säestetyn Visit Yyteri -kampanjan mikä viesti lentoaseman matkustajille Yyteristä mahdollisuutena erilaisen Suomi-matkailun kohteena. Mainosratkaisuna kampanjassa hyödynnettiin lentoaseman digiverkostoja. Lentoasemalla on helmikuussa paljon työmatkailijoita sekä talvilomalle lähtijöitä. Kyseisellä kotimaan matkailukampanjalla tavoiteltiin kotimaisia, mutta myös vaihtomatkustajia, joille seuraava matkakohde voisi hyvinkin olla Rivieran kaltainen rantakohde Porista,” Visit Porin markkinointipäälikkö Tiina Lehtonen sanoo.

Business Panorama toimi tarinankerronnan alustana ja laajempana bränditunnettuuden luojana, joka sisälsi äänimainontaa Terminaali 2:n vilkkaimmalla kauppa- ja palvelukäytävällä. Premium Traveller lentoaseman kattavimpana digiverkostona tarjoaa taktisemman ja tiivistetymmän viestin, koko lentoaseman peitolla.

 

 

Tutustu airport-tuotteisiin

Jaa sisältö:

Airport - lue asiakastarinoita