Caset

Case, Isot Digit

Mentos MentMen Mobile-toteutus The Wallilla

Tuhansia tuli koolle pelaamaan Mentoksen peliä puhelimillaan Clear Channelin digitaalisessa The Wall -näytössä.

MENTOS JUHLI 30 VUOTTA SUOMESSA

Narinkkatorin yleisötapahtuman huipennus oli The Wallilla pelattava Pacman -tyylinen peli, jossa yleisö ohjasi..

Lue lisää

Ostoympäristö, Case

Polarin Motion-erikoistoteutus osallistutti yleisöä brändin kanssa ja toi myös paljon some-näkyvyyttä

Polarin kampanja osallistutti ja sai aikaan Top of Mindia

POLAR ARJEN SANKARIT

Kampanjan tavoite: Tavoittaa syksyn hankintoja tekevät kuluttajat, sekä lisätä brändinäkyvyyttä. Kampanja innosti yleisöä liikkumaan ja pelaamaan Polar-peliä.

Lue lisää

Ostoympäristö, Case

Fanta haastoi kuluttajat vuorovaikutukseen Halloween-erikoistoteutuksella

”Uskallatko koskettaa näyttöä?”

Kampanjan tavoite: Positioida Fanta Halloweenin omistajaksi sekä lanseerata Fantan uusi kausimaku Fanta Mango.

Lue lisää

Ostoympäristö, Case

Lidlin interactiivinen erikoistoteutus kauppakeskusten kosketusnäytöissä

Lidlin touch-toteutukset kauppakeskuksissa olivat osana Cien-kosmetiikkasarjan lanseerausta.

TOUCH-TOTEUTUKSESSA PÄÄSI MEIKKAAMAAN KIRSI PYRHÖSTÄ CIEN-TUOTTEILLA.

Koskettamalla mainosnäyttöä pääsi maskeeraajan rooliin meikkaamaan sekä puhdistamaan..

Lue lisää

Case, Paikallisratkaisut, Kaupunkiympäristö

Lidl täyttää katumainostaulut leivonnaisilla

Lidlin paistotuotteet näkyivät luovalla tavalla Clear Channelin Adshel ja Pilari mainoslaitteissa.

LIDLIN HUOMIOTAHERÄTTÄVÄ ERIKOISTOTEUTUS

Kampanja herätti huomiota, ja erikoistoteutuksemme mainittiin Markkinointi&Mainonta -lehdessä.

Lue lisää

Ostoympäristö, Case, Kaupunkiympäristö

Helsinki Missio Yksinäisyyden Vangit

Helsinki Missio halusi herättää huomiota osallistavalla erikoistoteutuskampanjalla yksinäisyyttä vastaan.

TEHOKAS MAINOSKAMPANJA YKSINÄISYYTTÄ VASTAAN

HelsinkiMission näyttävä ”Vapauta yksinäisyyden vangit” –kampanja toteutettiin marraskuussa 2015..

Lue lisää

Ostoympäristö, Case

RAY takatukka –kampanja #jännänäärellä

Pysäyttävä kampanja Kampin kauppakeskuksessa.

RAY:n tavoitteena oli pysäyttää kauppakeskusten kävijät ja osallistaa heidät osaksi uuden Nettikasinon kampanjaa.

Lue lisää

Case, Liikenneympäristö

Kotipizzan kampanja herätti huomiota autoilijoiden kesken

Herätä huomiota ja tavoita kuluttajat näyttävästi.

TAATTU NÄKYVYYS AUTOILIJOIDEN KESKEN

Kotipizzan kesäkampanja 2015 sai autoilijoiden vatsat kurnimaan Clear Channelin toteuttamilla mainosratkaisulla. Tavoitteena oli ohjata kuluttajat lähimpään..

Lue lisää