Caset

Uutiset

Clear Channel on LUX Helsingin yhteistyökumppani

LUX Helsinki toi iloa talven pimeyteen 5.-9.1.2019 valaisten kaunista Etu-Töölön aluetta. Clear Channel oli LUX Helsinki 2019 -tapahtuman pääyhteistyökumppani.
Lue lisää

Case, Paikallisratkaisut, Isot Digit

Kotipizza puhutteli hyperlokaaleilla viesteillä

Kesän aikana helsinkiläisiä ilahdutti Downtown Digital -näytöille sekä Rautatieaseman Grand Central -näytölle toteutettu Kotipizzan kampanja, jossa käytettiin sijaintikohdennettua mainontaa. Kampanja toteutettiin jo toistamiseen vuoden 2018 jatkoksi...
Lue lisää

Case, Kaupunkiympäristö, Isot Digit

Helsingin Sanomat – Land of free press

Yhdysvaltojen presidentin Donald Trumpin ja Venäjän presidentti Vladimir Putinin tavatessa Suomessa Helsingin Sanomille tarjoutui mahdollisuus muistuttaa heitä riippumattoman journalismin merkityksestä demokraattisen kansalaisyhteiskunnan välttämättömänä..
Lue lisää

Case, Paikallisratkaisut

Ainacomin dynaaminen kampanja toi suuren huomioarvon halutussa kohderyhmässä

AinaCom toteutti dynaamisen kampanjan, jossa Ainacomin viesti päivittyi reaaliaikaisesti kampanjaspottiin. Kampanjan yksilöllisesti räätälöidyissä ja päivitettävissä viesteissä puhuteltiin sukunimellä ja yrityksen nimellä kampanjan kohdeyritysten johtoa...
Lue lisää

Case, Kaupunkiympäristö

Sähköyhtiö Enefit tuotiin näyttävästi Suomen markkinoille

Viron suurin sähköyhtiö Eesti Energia laajensi Suomeen keväällä 2018. Tytäryhtiö Enefit tuotiin Suomen markkinoille näyttävästi. Lanseerausviikolla Enefitin toimitusjohtaja Ville Pentti paljasti oman päivittäisen sähkönkulutuksensa Downtown Digital..
Lue lisää

Case, Paikallisratkaisut

K-marketin säädynaaminen kesäkampanja

K-Marketin Piknik-sää -kampanja houkutteli kaupunkilaiset viettämään piknikiä säästä riippumatta. Piknik-teemaiset mainokset vaihtuivat sään mukaan. Sateella mainoslaite kannusti ohikulkijoita viettämään sisä-piknikiä ja auringon paistaessa muistutettiin,..
Lue lisää

Ostoympäristö, Case, Kaupunkiympäristö

Helsinkimission vaikuttava joulukampanja puhuttelee kaupunkilaisia uudella joululaululla ja teknologialla

HelsinkiMission Myötätunto on valinta -kampanja näkyy Clear Channelin verkostoissa Kampin kauppakeskuksessa, sekä Helsingin ydinkeskustassa nyt joulun alla.
Lue lisää

Ostoympäristö, Case

Lumenen ”Löydä uusi luottomeikkivoiteesi” –kampanja

Clear Channel lisäsi huomioarvoa erikoistoteutuksella LUMENEN TAAVOITTAVA ERIKOISTOTEUTUS ”Löydä uusi luottomeikkivoiteesi” –kampanja näkyi viikolla 11 Clear Channelin kosketusnäytössä Kampin kauppakeskuksessa. Kampanja opasti kuluttajaa oikean..
Lue lisää

Case, Isot Digit

Mentos MentMen Mobile-toteutus The Wallilla

Tuhansia tuli koolle pelaamaan Mentoksen peliä puhelimillaan Clear Channelin digitaalisessa The Wall -näytössä. MENTOS JUHLI 30 VUOTTA SUOMESSA Narinkkatorin yleisötapahtuman huipennus oli The Wallilla pelattava Pacman -tyylinen peli, jossa yleisö ohjasi..
Lue lisää

Ostoympäristö, Case

Polarin Motion-erikoistoteutus osallistutti yleisöä brändin kanssa ja toi myös paljon some-näkyvyyttä

Polarin kampanja osallistutti ja sai aikaan Top of Mindia POLAR ARJEN SANKARIT Kampanjan tavoite: Tavoittaa syksyn hankintoja tekevät kuluttajat, sekä lisätä brändinäkyvyyttä. Kampanja innosti yleisöä liikkumaan ja pelaamaan Polar-peliä.
Lue lisää