Caset

Digitaalinen, Ostoympäristö, Case, Erikoistoteutus, Kaupunkiympäristö

PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Hymyjen tarina -kampanja ilahdutti kauppakeskuskävijöitä hyödyntämällä täysin uudenlaista interaktiivista Emotion-toteutusta.

Lue lisää

Case, Yhteistyö, Kaupunkiympäristö

Lux Helsinki

Clear Channel oli LUX Helsinki 2019 -tapahtuman pääyhteistyökumppani. Musiikkitalon 170-neliöinen mediaseinä "The Fame" mahdollisti valtavan valoteoksen. Mediaseinällä nähtiin italialaisen Marco Brianzan Moonlight-installaatio.

Lue lisää

Digitaalinen, Ostoympäristö, Case, Kaupunkiympäristö

KASVATA BRÄNDIN TUNNETTUUTTA JA HARKINTAA LEIKKISÄLLÄ TOTEUTUKSELLA

Lue lisää

Airport, Case

Visit yyteri aktivoi aisteja lentoasemalla

Helmikuussa tuotettiin lentoaseman ensimmäinen kampanja jossa oli mukana äänimarkkinointia, mikä tavoitti lähtevät ja saapuvat kotimaiset matkustajat sekä kansainväliset vaihtomatkustajat.

Lue lisää

Case, Liikenneympäristö

SBS Discovery Finland – The Voice

Maailman ensimmäinen ulkomainostaulukampanja dynaamisilla, reaaliaikaisesti päivittyneillä viesteillä.

Lue lisää

Case, Kaupunkiympäristö

Helsingin Kaupunginteatteri – Kinky Boots

Helsingin Kaupunginteatteri nosti uuden Kinky Boots-musikaalinsa ihmisten tietoisuuteen tuomalla punaiset saappaat osaksi katukuvaa.

Lue lisää

Case, Paikallisratkaisut, Isot Digit

Kotipizza puhutteli hyperlokaaleilla viesteillä

Kesän aikana kaupunkilaisia on riemastuttanut Kotipizzan kampanja, jonka viestit olivat kohdistettu juuri siihen välittömään lokaatioon jossa ne olivat esillä.

Ohikulkijoita houkuteltiin pizzalle muun muassa Viiskulmassa ja Kauppatorin laidalta..

Lue lisää

Case, Kaupunkiympäristö, Isot Digit

Helsingin Sanomat – Land of free press

Yhdysvaltojen presidentin Donald Trumpin ja Venäjän presidentti Vladimir Putinin tavatessa Suomessa Helsingin Sanomille tarjoutui mahdollisuus muistuttaa heitä riippumattoman journalismin merkityksestä demokraattisen kansalaisyhteiskunnan välttämättömänä..

Lue lisää

Case, Paikallisratkaisut

Ainacomin dynaaminen kampanja toi suuren huomioarvon halutussa kohderyhmässä

AinaCom toteutti dynaamisen kampanjan, jossa Ainacomin viesti päivittyi reaaliaikaisesti kampanjaspottiin.

Kampanjan yksilöllisesti räätälöidyissä ja päivitettävissä viesteissä puhuteltiin sukunimellä ja yrityksen nimellä kampanjan kohdeyritysten johtoa...

Lue lisää

Case, Kaupunkiympäristö

Sähköyhtiö Enefit Oy

Sähköyhtiö Enefit Oy haastoi toimitusjohtajansa paljastamaan päivittäisen sähkönkulutuksensa Downdown Digital-verkostossamme.

Lue lisää