Case, Yhteistyö, Kaupunkiympäristö

Lux Helsinki

Clear Channel oli LUX Helsinki 2019 -tapahtuman pääyhteistyökumppani. Musiikkitalon 170-neliöinen mediaseinä "The Fame" mahdollisti valtavan valoteoksen. Mediaseinällä nähtiin italialaisen Marco Brianzan Moonlight-installaatio.

Korkealaatuinen LED takasi vaikuttavan kokemuksen valaistessaan hämärän Kansalaistorin, teoksen näki yli puoli miljoonaa katsojaa valofestivaalin aikana.

LUX Helsinki on vuosittain järjestettävä viisipäiväinen valofestivaali joka levittyy ympäri Helsinkiä. Festivaali esittelee erilaisia valotaideteoksia vuosittain vaihtuvalla parin kilometrin reitillä Helsingin keskustan läheisyydessä. Mukana on sekä Helsingin kuuluisimpia rakennuksia, että tuntemattomampia sisäpihoja ja julkisivuja.

 

Jaa sisältö:

Yhteistyö - lue asiakastarinoita

Kaupunkiympäristö - lue asiakastarinoita