Ostosympäristö

Lumenen ”Löydä uusi luottomeikkivoiteesi” –kampanja

Clear Channel lisäsi huomioarvoa erikoistoteutuksella

LUMENEN TAAVOITTAVA ERIKOISTOTEUTUS

”Löydä uusi luottomeikkivoiteesi” –kampanja näkyi viikolla 11 Clear Channelin kosketusnäytössä Kampin kauppakeskuksessa. Kampanja opasti kuluttajaa oikean meikkivoiteen valinnassa, lisäsi tuotetuntemusta, sekä toi Lumenen kauneusasiantuntijuuden merkittävään rooliin kohderyhmän keskuudessa.

Kampanjan toteutus vilkkaassa Kampin kauppakeskuksessa toi huomioarvoa Lumenen meikkivoiteelle ja ohjasi kuluttajan kauppaan tekemään ostoksia. Vilkas kauppakeskusympäristö tavoittaa nykyiset asiakkaat ja vetää puoleensa uusia potentiaalisia kuluttajia. Digitaalinen erikoistoteutus herättää huomiota ja toimii erinomaisena brändinrakentajana.

Tutustu Ostoympäristö-tuotteisiin

Ostosympäristö - lue asiakastarinoita

FOX YHDISTI ULKOMAINONNAN VAIKUTTAVAAN MARKKINOINTITEMPAUKSEENSA

Ostosympäristö

FOX YHDISTI ULKOMAINONNAN VAIKUTTAVAAN MARKKINOINTITEMPAUKSEENSA

Vaikka ulkomainonta on tehokas mainoskeino jo sellaisenaan, sen merkitystä muiden kampanjoiden...
Lue lisää
GoGolfin kampanja aktivoi golfaamaan myös talvella

Ostosympäristö

GoGolfin kampanja aktivoi golfaamaan myös talvella

GoGolf toteutti ulkomainoskampanjan loppuvuonna, joka keräsi runsaasti huomiota ja onnistui upeasti...
Lue lisää
PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Ostosympäristö

PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Hymyjen tarina -kampanja ilahdutti kauppakeskuskävijöitä hyödyntämällä täysin uudenlaista...
Lue lisää